beantwoord

Contract mobiel abonnement opvragen

• 29 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 340 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Mijn telefoon is kapot gevallen en nu heb ik het contract nodig om de schade te kunnen claimen. Kan ik deze via mijntelfort of op een andere manier opvragen?

Met vriendelijke groet,

Stijn
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 1 november 2018, 11:38

Goedemorgen Stijn, zoals we afgesproken hebben, heb ik je het overzicht van de aankoop van het toestel toegestuurd. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt!
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Ik weet niet of het mogelijk is maar vermeld in je forumprofiel je 06 nummer dan weet webcare wie je bent als ze je topic in behandeling nemen
Reputatie 8
Badge +9
Hoi Stijn, wat rot dat je telefoon kapot gevallen is! 😞 Je hebt inderdaad een aankoopnota of contract nodig voor de garantie. Heb je je telefoon destijds online besteld, of bijvoorbeeld gekocht in een winkel? De aankoopnota wordt ook altijd bevestigd per mail en er zit een nota bijgesloten als je je bestelling thuisgestuurd gekregen hebt. Ik hoop dat je 'm inmiddels gevonden hebt 🙂 Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, zou je dan ook je postcode, huisnummer en mobiele nummer in je profiel willen zetten? Dan help ik je graag verder hiermee.
Reputatie 1
Hoi Alexandra, het is nog niet gelukt, ik kan hem niet vinden. De telefoon is online besteld. Ik heb de gegevens aangepast, hopelijk kunnen jullie hier wat mee. Alvast bedankt.
Reputatie 8
Badge +9
Hi Stijn, dankjewel voor het invullen van de gegevens! Jammer dat je 'm nog niet gevonden hebt, dan gaan we het anders oplossen. Ik zie dat het langer dan 6 maanden geleden is dat je het toestel besteld/gekocht hebt, daarom kan ik geen kopie meer van de aankoopbon opvragen. Ik kan je wel een soort vervangend overzicht sturen, van hoe het toestel in ons systeem staat en wat de aankoopdatum was 🙂 Ik stuur je een privébericht ter verificatie.
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen Stijn, zoals we afgesproken hebben, heb ik je het overzicht van de aankoop van het toestel toegestuurd. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt!

Reageer