beantwoord

Contract Belsimpel onduidelijk: wat zijn mijn bundels?

• 27 februari 2018
  • 5 reacties
  • 235 keer bekeken

ik heb een abo afgesloten voor mijn zoon. hij wil graag zijn verbruik kunnen zien. nadat de app is geinstalleerd lukt het niet om in te loggen. het is het enige 06nr wat we bij telfort hebben dus wachtwoord aangemaakt maar lukt niet.
wat gaat hier mis?
06nr bij m'n gegevens is het nr waar het om gaat.

Titel aangepast voor betere vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Stephen 1 maart 2018, 16:17

Hallo Paul, welkom op het forum! Ik heb even het een en ander voor je uitgezocht. In het systeem zie ik dat je een abonnement hebt afgesloten met 175 belminuten en 1200 MB's.
Van die 175 belminuten zijn 25 belminuten klantvoordeel en van die 1200 MB's zijn 700 MB's klantvoordeel. Dit klantvoordeel heb je ontvangen omdat je al gebruik maakt van een Telfort Thuis abonnement. Je ziet in Mijn Telfort ook bij abonnementsgegevens 150 minuten en 500 MB's omdat klantvoordeel niet wordt weergegeven.

Je maakt ook gebruik van CombiVoordeel (factuurkorting) in plaats van de verdubbelaar. Je kan maar van 1 Combivoordeel gebruik maken en niet meerdere. Indien je ervoor kiest om te wisselen van de factuurkorting naar de verdubbeleaar dan zul je de 350 belminuten en 2400 MB's ontvangen. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Wat is de ingangsdatum van het abonnement en kun je wel inloggen met het nummer en zelfgekozen wachtwoord op mijn Telfort mobiel
Het is nu wel gelukt. App doet het.
bij belsimpel afgesloten en is aangesloten op 26 januari. is ingegaan op 12 februari
Abo is 350 min + 2400mb 4G. volgens contract.
in de app staat. vandaag nieuwe maand ingegaan en de app geeft nu 1215mb aan. 408 belmin.
abonnement in de app geeft aan 500mb 150 belmin. dat komt dus niet overeen. met afgesloten contract.
we hebben telfort thuis voordeel.
wat gaat hier niet goed??
de meegenomen mb en bel min moet je toch terug zien?(is nu niet het belangrijkste)
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Paul, welkom op het forum! Ik heb even het een en ander voor je uitgezocht. In het systeem zie ik dat je een abonnement hebt afgesloten met 175 belminuten en 1200 MB's.
Van die 175 belminuten zijn 25 belminuten klantvoordeel en van die 1200 MB's zijn 700 MB's klantvoordeel. Dit klantvoordeel heb je ontvangen omdat je al gebruik maakt van een Telfort Thuis abonnement. Je ziet in Mijn Telfort ook bij abonnementsgegevens 150 minuten en 500 MB's omdat klantvoordeel niet wordt weergegeven.

Je maakt ook gebruik van CombiVoordeel (factuurkorting) in plaats van de verdubbelaar. Je kan maar van 1 Combivoordeel gebruik maken en niet meerdere. Indien je ervoor kiest om te wisselen van de factuurkorting naar de verdubbeleaar dan zul je de 350 belminuten en 2400 MB's ontvangen. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Bedankt Stephen voor de uitleg. Was niet helemaal duidelijk door contract van belsimpel. de kleine lettertjes zeg maar.

bedankt zo ver.
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan Paul! Zodra ik je weer van dienst kan zijn dan zie ik graag een nieuw topic van jou tegemoet.

Reageer