Wil een klacht over een onjuiste factuur per email via het contactformulier indienen. Op het laatste scherm voor verzending word ik verplicht om in te loggen; hoewel ik al ingelogd ben. En dan mislukt alles omdat zogenaamd de combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord niet klopt. Onzin, ik heb het zeker dertig keer geprobeerd en werd na elke drie keer voor een uur geblokkeerd. En de combinatie is heus wel juist. "Gewoon" inloggen op Mijn Telfort lukt ook! Schandalig, het wordt je gewoon onmogelijk gemaakt om een klacht per mail in te dienen. Nu moet ik dus voor 10 cent per minuut bellen omdat Telfort en geen goede factuur stuurt en haar website niet op orde heeft.
icon
Beste antwoord door Daphne 2 juli 2012, 14:42
@all,
Het kan op dit moment voorkomen dat het contactformulier niet werkt. Wij werken hard aan een oplossing. Tot die tijd kunt u telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice. Onze excuses voor het ongemak.
Bekijk ook de
Mededelingen op
www.telfort.nl.
Daphne
Bekijk reactie