beantwoord

Contactformulier email werkt niet.

• 1 juli 2012
  • 17 reacties
  • 4075 keer bekeken

Wil een klacht over een onjuiste factuur per email via het contactformulier indienen. Op het laatste scherm voor verzending word ik verplicht om in te loggen; hoewel ik al ingelogd ben. En dan mislukt alles omdat zogenaamd de combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord niet klopt. Onzin, ik heb het zeker dertig keer geprobeerd en werd na elke drie keer voor een uur geblokkeerd. En de combinatie is heus wel juist. "Gewoon" inloggen op Mijn Telfort lukt ook! Schandalig, het wordt je gewoon onmogelijk gemaakt om een klacht per mail in te dienen. Nu moet ik dus voor 10 cent per minuut bellen omdat Telfort en geen goede factuur stuurt en haar website niet op orde heeft.
icon

Beste antwoord door Daphne 2 juli 2012, 14:42

@all,

Het kan op dit moment voorkomen dat het contactformulier niet werkt. Wij werken hard aan een oplossing. Tot die tijd kunt u telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice. Onze excuses voor het ongemak.

Bekijk ook de Mededelingen op www.telfort.nl.

Daphne
Bekijk reactie

17 reacties

Same here, terwijl mijn klacht onder andere juist is dat ik niet kan bellen naar 0900-nummers, niet te bereiken dus, Telfort!
Hier ook hetzelfde, eerst een heel verhaal intikken en dan niet kunnen inloggen, handig!
Zelfde hier, kan de vraag niet verzenden. Combinatie gebruikersnaam/wachtwoord klopt niet, terwijl die toch echt klopt!
Badge +2
@all,

Het kan op dit moment voorkomen dat het contactformulier niet werkt. Wij werken hard aan een oplossing. Tot die tijd kunt u telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice. Onze excuses voor het ongemak.

Bekijk ook de Mededelingen op www.telfort.nl.

Daphne
Ook ik kan mijn klacht niet plaatsen, hij zegt steeds dat mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord niet correct is maar ik kan met dezelfde gegevens wel inloggen op mijn telfort.
Ik heb hetzelfde probleem, al een paar weken. Als dit een bekend probleem is waarom wordt dit dan niet vermeld op de website (dus bij het contactformulier en niet bij mededelingen)? Ik ben gisteravond gebeld door een medewerker van Telfort. Zij zou nog terugbellen. Dit is niet gebeurd maar ik zie wel allerlei wijzigingen die zijn doorgevoerd en heb daar veel vragen over! Ik ga toch echt niet zelf bellen voor 10 cent per minuut, dat is weer kassa voor Telfort. Niet bepaald klantvriendelijk!
Badge +2
@all,

Het probleem met het contactformulier is opgelost. Laat u aan ons weten of het verzenden lukt? Succes!

Daphne
Ja het is mij zowaar nu gelukt om een mail te sturen.
Badge +2
@emlaan,

Wat fijn dat het is gelukt. Dank u voor de terugkoppeling.

Daphne
Badge +2
@emlaan,

Naar aanleiding van uw privébericht staat een verzoek uit. U wordt z.s.m. teruggebeld, zodat uw vragen worden beantwoord.

Daphne
Oke, bedankt. Ik zie van alles gebeuren bij "mijn aanvragen" ( niet door mij) en volgens mij gaat er het e.e.a. fout.
Badge +2
@emlaan,

Zodra u wordt gebeld kunt u alle vragen op mijn collega afvuren 😉

Daphne
@emlaan,

Zodra u wordt gebeld kunt u alle vragen op mijn collega afvuren ;)

Daphne

Ja ik wacht het af.....
Nog iets anders. Als ik kijk bij "mijn abonnement" zie ik de zin "details van uw verlening" staan. Dit zou m.i. verlenging moeten zijn?
Badge +2
@emlaan,

Dank u voor uw geduld en oplettendheid. Wij gaan hiermee aan de slag.

Daphne
@emlaan,

Daphne

Nou, dat bellen door Telfort wil niet echt lukken......
@emlaan,

Daphne

Nou, dat bellen door Telfort wil niet echt lukken......

Goh, bellen is wel erg moeilijk voor Telfort zeg. Het is nu een dag later en het blijft stil.
Het is nu twee dagen (!) later en ik ben nog steeds niet gebeld!

Reageer