beantwoord

Contactformulier doet het niet / vraag over de factuur

• 3 februari 2016
  • 5 reacties
  • 899 keer bekeken

Dag,
Ik wil graag jullie een vraag stellen over mijn laatste factuur. Ik probeer met jullie een contact opnemen maar jullie contactformulier doet het niet. Ik probeerde het op 2 computers met 2 verschilende web browsers (chrome en opera). In de bijlage print screen.

Het bericht dit ik naar jullie wilde sturen:

Dag,

Kortgeleden heb ik een bericht van u gekregen waarin stond dat ik binnenkort m'n 10e (aansluiting kosten) terug krijg.
Dat is nog niet gebeurt maar in plaats van dat, heeft u me nog 10e gerekend als "Correcties voorgaandeaar periode".
In Mijn Mobiel staat er geen uitleg wat die "Correcties voorgaande periode" eigenlijk zijn.
Ik wil graag weten wanneer ik mijn 10e terug krijg en waarvoor heeft u me 10e extra gerekend!

Factuur: 183792519

Ik wacht uw reactie af.

Groeten,
Tomasz Waligora
icon

Beste antwoord door Christy 4 februari 2016, 14:43

Beste Thomas, welkom op het forum. Het klopt dat hier iets mis is gegaan. Door een fout in het systeem is de €10 in rekening gebracht in plaats van gecrediteerd. In februari herstellen we deze fout vanzelfsprekend. Dan brengen we €20 in mindering op de factuur. Sorry voor de fout en de onduidelijkheid.
Bekijk reactie

5 reacties

De 10 Euro retour is waarschijnlijk per ongeluk nog een keer geincasseerd ipv gecrediteerd.
Webcare lees mee, die zal wel reageren.
Reputatie 4
Badge +1
Beste Thomas, welkom op het forum. Het klopt dat hier iets mis is gegaan. Door een fout in het systeem is de €10 in rekening gebracht in plaats van gecrediteerd. In februari herstellen we deze fout vanzelfsprekend. Dan brengen we €20 in mindering op de factuur. Sorry voor de fout en de onduidelijkheid.
Geachte Christy,

Dank u wel voor het antwoord. Ik weet al alles.

Groeten,
Tomek
Reputatie 4
Badge +1
Geen dank Thomas. Fijn dat het nu duidelijk is geworden.
ik heb gisteren een abonnement glasvezel internet+vast van 30 euro aangevraagd maar ik zie bij Bestelstatus ( Bekijk details ) kosten 55 euro ik wil graag weten waarom 55 euro

Reageer