Contact opnemen

• 27 april 2014
  • 4 reacties
  • 323 keer bekeken

Hallo, 

ik probeer contact op te nemen met Telfort. Ik kan natuurlijk bellen, maar ik wil liever in een bericht een aantal punten (waar ik dringende vragen over heb) op een rij zetten, zodat ik niks vergeet. In MijnTelfort zie ik dat ik een email kan sturen via een formulier. Ik heb dit formulier ingevuld. Als ik het dan wil versturen, moet ik opnieuw inloggen. Dat doe ik en vervolgens klik ik op 'verder'. Dan komt hetzelfde scherm nog een keer. Ik vul dan opnieuw mijn gegevens in en dan verschijnt deze melding:

Asking for the page failedhttp://10.213.188.26:8096/KBS/post.doAn error occurred!

Heeft Telfort mijn bericht nu wel of niet ontvangen? 

Alvast bedankt

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Nee, ga er maar vanuit van niet. Wat je kan doen is hier je klachten neer zetten, hou er rekening mee dat dit een opnbaar forum is, dus prive gegevens niet plaatsen. Telfort Webcare leest hier mee en zal indien nodig vragen om meer info om je te helpen.
Nee, ga er maar vanuit van niet. Wat je kan doen is hier je klachten neer zetten, hou er rekening mee dat dit een opnbaar forum is, dus prive gegevens niet plaatsen. Telfort Webcare leest hier mee en zal indien nodig vragen om meer info om je te helpen.

Bedankt! 

Het probleem is dat iemand anders (die ik niet ken) SMS berichten ontvangt die aan mij worden verstuurd. Ook is een deel van mijn factuurkosten mij niet helder. Ik heb alles uitgebreid omschreven en wil Telfort deze omschrijving graag doen toekomen. Dus als iemand van Telfort dit leest: waar mag ik mijn bericht naartoe sturen? 
Badge
@chriskrasser,

Vervelend dat het niet lukt om het contactformulier te versturen, mijn excuses voor het ervaren ongemak. Heb je het nogmaals geprobeerd? Mocht het nog steeds niet zijn gelukt, dan ontvang ik graag een privébericht van jou. Kun je in dat bericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken? Weet je ook toevallig het telefoonnummer van de persoon die jij niet kent? Zo ja, dit nummer ook graag meesturen.

Laïla
Reputatie 3
Badge +1
@chriskrasser,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb dit probleem uitgezet bij de betreffende afdeling, zij zullen dit verder onderzoeken. Binnen twee werkdagen wordt hierover contact met jou opgenomen.

Denise

Reageer