beantwoord

Contact e-mailadres wijzigen

• 31 januari 2020
  • 8 reacties
  • 228 keer bekeken

Reputatie 1

Beste,

Ik heb al 10 jaar niet meer ingelogd op mijn telfort account en wou het vandaag doen.

Nu wou ik mijn wachtwoord wijzigen maar de website stuurt de link ervoor naar een oude

E-mail adres wat ik niet meer heb. Kan ik per prive bericht het nieuw email adres doorgeven zodat ik hiermee in de mijn telfort kan komen?

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet.

Admin: titel aangevuld i.v.m volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 4 februari 2020, 08:35

Dat is geen probleem @yh_mok. Aangezien je al zo lang niet ingelogd bent geweest ga ik er vanuit dat je nog geen Telfort ID hebt hoeven aanmaken, de originele Mijn Telfort gebruikersnaam die je bij het abonnement kreeg zal nog van toepassing zijn. Ik heb je deze in een privébericht gestuurd, ik heb daarmee ook alvast een wachtwoord reset voor je aangevraagd. De mail daarvoor zal je op het aangepaste contact e-mailadres vinden. Lukt het daarmee om in te loggen?

Bekijk reactie

8 reacties

Hallo @yh_mok , wacht s.v.p. de reactie van een moderator af, die kan je hier verder mee helpen.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @yh_mok, welkom bij ons op het forum. Als je al een tijdje niet ingelogd bent geweest kan ik me voorstellen dat je de gegevens niet meer weet. Bij de gegevens zie ik een ander e-mailadres staan dan je bij het aanmaken van het forumprofiel hebt gebruikt. Welk e-mailadres wil je daar graag hebben? Dan kan je op je forumprofiel onder "Extra informatie” toevoegen, dan kan ik het voor je wijzigen. Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik voor je aan de slag kan.

Reputatie 1

Hallo allemaal, bedankt voor het reageren!

Ik wou het oude E-mail adres veranderen in het nieuwe wat in het vak “Extra informatie” staat.

Groeten,

yh Mok

Reputatie 8
Badge +11

Dank je, daarmee heb ik het kunnen wijzigen. Als je nu met de juiste gebruikersnaam een wachtwoord reset aanvraagt via de Mijn Telfort zullen de stappen daarvoor naar dat mailadres worden gestuurd. Ook alle andere communicatie van ons over het abonnement zal je op dit e-mailadres krijgen.

Reputatie 1

Sorry, ik had het aan het begin moeten zeggen, ik ben zelfs mijn gebruikersnaam vergeten en kan nergens dat info vinden jammer genoeg. Kunnen jullie me ermee helpen?

Reputatie 8
Badge +11

Dat is geen probleem @yh_mok. Aangezien je al zo lang niet ingelogd bent geweest ga ik er vanuit dat je nog geen Telfort ID hebt hoeven aanmaken, de originele Mijn Telfort gebruikersnaam die je bij het abonnement kreeg zal nog van toepassing zijn. Ik heb je deze in een privébericht gestuurd, ik heb daarmee ook alvast een wachtwoord reset voor je aangevraagd. De mail daarvoor zal je op het aangepaste contact e-mailadres vinden. Lukt het daarmee om in te loggen?

Reputatie 1

Hoi Jasper,

Het is gelukt erg bedankt!

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal goed, graag gedaan @yh_mok :slight_smile: Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag.

Reageer