Compuserve

  • 25 december 2012
  • 2 reacties
  • 2819 keer bekeken

Badge
Beste Telfort,

Heb al vele jaren abbo van compuserve (nu telfort dus... overgenomen zoals u waarschijnlijk wel weet) .
Nu heb ik het volgende probleem ik kan niet inloggen in mijn telfort want als je die wilt aanvragen moet je een telfort email adres hebben of klanten nummer.
Die heb ik dus niet....

Nu wil ik graag mijn contract verlengen met een 8mb internet abbo en een nieuwe draadloze internet modem i.v.m printer in een andere kamer.

Kunt u met behoud van oude email account mijn abbo verlengen en een nieuwe modem toesturen?

vriendelijke groet,

[email]jgommers56386563@cs.com[/email]

2 reacties

Badge +18
op je factuur staat je klantcode (= klantnummer) Klantcode: TI7GXXX111
Reputatie 8
Badge +17
Je kunt volgens mij inloggen met je huidige gebruikersnaam @telfort.nl en dan het daarbij behorende ww 

Reageer