beantwoord

Combivoordeel wijzigen

• 16 maart 2017
  • 6 reacties
  • 412 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi, ik heb het via de site geprobeerd, maar ik krijg steeds een error als ik inlog onder 'Combivoordeel wijzigen'.

Graag zou ik switchen van de verdubbelaar naar €5 korting op mijn rekening.

Thanks!

Sander
icon

Beste antwoord door SanderAMS 17 maart 2017, 12:36

Dank voor je bericht, sinds vandaag is de foutmelding weg en werkt het weer!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Probeer het eens met een andere browser bv google chrome en moet je eerst de verdubbelaar aanzetten en daarna dagje wachten om de 5 euri korting te kiezen
Reputatie 8
Badge +17
Probeer het eens met een andere browser bv google chrome en moet je eerst de verdubbelaar aanzetten en daarna dagje wachten om de 5 euri korting te kiezen

Ik bedoel natuurlijk eerst de verdubbelaar uitzetten
Reputatie 1
hoi waarom als ik wat wil afzeggen (bellen) en naar een internet/televisie moet ik meer betalen dan mij huidige versie, ik wil een stabiel verbinding hogere snelheden zonder bellen en ik moet meer gaan betalen
???
Badge +18
hoi waarom als ik wat wil afzeggen (bellen) en naar een internet/televisie moet ik meer betalen dan mij huidige versie, ik wil een stabiel verbinding hogere snelheden zonder bellen en ik moet meer gaan betalen
???

Wat heeft deze vraag met het topic "combivoordeel wijzigen" te maken???
En abo's veranderen, en ook de bijbehorende prijzen.
Je gaat meer betalen vanwege de hogere snelheid.
En bellen zit er dan bij. Als je dat niet gebruikt levert dat geen prijsverlaging op.
Reputatie 8
Badge +17

Graag gedaan SanderAMS