beantwoord

Combivoordeel vervallen?

  • 28 januari 2020
  • 36 reacties
  • 702 keer bekeken

Reputatie 4
Badge

Hallo Moderators, ik heb even een vraagje :nerd:

Is mijn combivoordeel vervallen, op de site staat dat ik die opnieuw moet aanvragen, tot gister was alles actief

Dit staat er nu :nerd:

CombiVoordeel

 

present_orange.png

Combineer Telfort Thuis met Telfort Mobiel en krijg extra voordeel!

Dit had ik gister nog, onderstaande

discount.png

5,- euro korting op je Thuis Factuur
+
2x zoveel data op Mobiel

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 januari 2020, 09:15

Hoi allemaal, goed dat jullie dit aankaarten. Het ziet er inderdaad verwarrend uit. Dat begrijp ik goed. Is niet de bedoeling. Ik heb dan ook even nagevraagd hoe dat er uit blijft zien voor jullie. 

In ieder geval hoeven jullie je geen zorgen te maken. Zoals jullie zelf ook al uitgevogeld hadden is het CombiVoordeel nog steeds actief. Zowel voor Thuis als Mobiel. 

Het lijkt dus allemaal even mis te gaan met de weergave. Ik heb dit gemeld en het is even afwachten nog hoe dit er verder uit komt te zien. Maar zoals ik al aangaf blijft CombiVoordeel gewoon actief. 

Bekijk reactie

36 reacties

Dat zou niet moeten gebeuren. Mogelijk bij het verlengen van je mobiel abonnement een heel klein foutje met het adres?

Aanvulling blijkbaar een fout in het systeem door de migratie

Hier bij Thuis-Combivoordeel exact hetzelfde 🤬🤬🤬🤬

Nee Telfort ik heb geen Telfort mobiel meer!!!

Dat weten jullie toch. Echt het leek zo goed te gaan een woord Prutsers.

 

Reputatie 4
Badge

@Galdor68 Nee Galdor, adres is hetzelfde, snap er weer eens niets van, ook bij het verlengen zou ik dezelfde combikorting blijven behouden is me beloofd in een eerder topic, en nu dit :nerd:

Herstel niet helemaal prutsers het abonnement overzicht klopt gelukkig wel.

Gebruik je de website kijk eens bij het kopje Abonnement.

Reputatie 4
Badge

@Galdor68ik kijk nu op de Telfort site, waar kijk jij en zie je de actieve korting staan bij Telfort of KPN, bij KPN zie ik ook het kopje abonnement niet

Bij Telfort staat er dit 

Kortingen

CombiVoordeel Telfort CombiVoordeel: € 5,00 factuurkorting - € 5,00  


Dus mijn combivoordeel van mijn mobiel is ineens weg zo te zien

Reputatie 8
Badge +11

Zomaar een gedachtengang……… 

Aangezien mobiel inmiddels onder de vlag van KPN vaart en thuis daar ook ‘straks’ heen gaat zal het combivoordeel ook meeverhuizen naar KPN.
Is dat misschien al in gang gezet?

Ik keek via Mijn Telfort Thuis,

De factuur korting is jouw combivoordeel. 

Het combivoordeel van mobiel is dubbele data ook die zal niet weg zijn.

Het wordt nergens genoemd dat is het verschil als het getal wat omcirkeld is klopt heb je gewoon combivoordeel. Dit is Mijn KPN

De som is basisbundel x6 bij mij 1,2x6 = 7,2 de 7200 in het zwart.

@GJC dat is ook gebeurd enkel niet expliciet duidelijk zichtbaar in de MijnKPN omgeving.

Reputatie 4
Badge

@Galdor68 Dubbele data stond er gister ook nog, nu foetsie weg, maar zie jij ook de combi van dubbele data niet meer bij Telfort thuis, wat je normaal wel zag, en ook dat je die combi opnieuw moet aanvragen?

Reputatie 4
Badge

Maar moet je die dubbele data nu wel of niet opnieuw aanvragen, zoals bij de afbeeldingen op mijn Telfort staat

Wat een onduidelijkheden weer :smirk:

Reputatie 8
Badge +18

volgens mij hoef je niets te doen, je huidige combi voordeel is voor Telfort wel te zien echter bij KPN is het nog een kwestie van tijd voordat het zichtbaar is.

gewoon even afwachten dus

Reputatie 4
Badge

@jimny, okee, maar op mijn Telfort staat dat je het opnieuw moet aanvragen, dat geeft dus de verwarring, dan vraag ik me af aanvragen weer, of niet, wat nu te doen, het is allemaal wel onduidelijk.

Ik wacht het wel af, en ook of een moderator duidelijkheid kan geven

 

Reputatie 8
Badge +18

wacht het antwoord van webcare maar even af Chicka

@Chicka  waar stond gister iets over de dubbele data in Mijn Telfort of Mijn KPN?

Ik zou op moeten zoeken of ik een screenshot heb waar het op staat. Behalve op de factuur heb ik in het Mijn Telfort Mobiel deel zover ik nog weet nooit de regel combivoordeel dubbele data gezien.

Op het Thuis deel heeft dat zover ik weet ook nooit gestaan.

Wat @jimny  Jimny al schrijft dat hoeft niet. Voor Thuis krijg je nog steeds de korting niks aan de hand.

De website en app moet worden aangepast elke verwijzing of link naar mobiel of voordeel met mobiel moet verdwijnen. Dat zal de nodige tijd kosten al het al gebeurd.

In de app en via de website zie ik ook nog steeds gebruik uw 06nummer of gebruikersnaam.

Mijn iets te heftige eerste reactie is deels onterecht. Er is helaas nog het nodige werk te doen.

 

Reputatie 8
Badge +18

 

Reputatie 8
Badge +18

Dit is inderdaad verwarrend @Bart - Telfort 

Dit is inderdaad verwarrend 

Precies de oude linken met mobiel moeten nog worden verwijderd. Voor nu is het goed maar inweze kan het hele tabblad mobiel weg.

 

Reputatie 4
Badge

@jimny dat bedoel ik ook, heel en heel verwarrend

 

@Galdor68 dit zag ik gister nog in mijn Telfort thuis, en nu dus niet meer, nu zie ik alleen de korting op de factuur thuis, en voor mobiel moet je het opnieuw aanvragen zoals het er nu staat, dus wat moet je doen, opnieuw aanvragen of is die combi ook al over naar KPN, ik zou het niet weten, verwarrend is het wel

 

discount.png

5,- euro korting op je Thuis Factuur
+
2x zoveel data op Mobiel

juist nu weet ik waar je keek net als ik hier. Als je daar keek moet ik je mijn excuses aanbieden daar kon je dat inderdaad zo zien.

 

Reputatie 4
Badge

@Galdor68 Geen excuus nodig hoor, het is allemaal even verwarrend, en raar wat we zien, wel opnieuw aanvragen. niet opnieuw aanvragen, maakt niet uit, we komen er wel uit, als een moderator antwoord geeft :relaxed:

Of ik het daar zag staan, weet ik niet zo goed, volgens mij wel

 

We hebben het uitgevogeld Chicka heeft zoals het er uit ziet ook nog steeds de dubbele data. Pas bij de volgende bundel periode kunnen we echt zien of het goed blijft lopen.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi allemaal, goed dat jullie dit aankaarten. Het ziet er inderdaad verwarrend uit. Dat begrijp ik goed. Is niet de bedoeling. Ik heb dan ook even nagevraagd hoe dat er uit blijft zien voor jullie. 

In ieder geval hoeven jullie je geen zorgen te maken. Zoals jullie zelf ook al uitgevogeld hadden is het CombiVoordeel nog steeds actief. Zowel voor Thuis als Mobiel. 

Het lijkt dus allemaal even mis te gaan met de weergave. Ik heb dit gemeld en het is even afwachten nog hoe dit er verder uit komt te zien. Maar zoals ik al aangaf blijft CombiVoordeel gewoon actief. 

Reputatie 4
Badge

@Bart - Telfort 

Dank voor je reactie, het is inderdaad verwarrend om te zien, want het staat er ook nog steeds, bij de volgende bundel periode kunnen we zien of alles goed zit, zoals ook @Galdor68  al schreef.

Dank voor je reactie Bart

Reputatie 8
Badge +12

Graag gedaan. Het is gemeld dus hopelijk staat het snel weer duidelijk. 

Reputatie 4
Badge

@Bart - Telfort 

Raar maar waar, op mijn thuis pakket had ik combivoordeel ik betaalde 46,00 euro per maand, en nu ineens dit, dus is ook dit combipakket vervallen?

Nu staat er dat ik in plaats van 46,00 euro, ineens 51 euro moet gaan betalen

Totale kosten: € 51,00 /mnd

Waar is mijn 5,00 combivoordeel gebleven met de 5,00 korting op de factuur?

Dit kan toch niet waar zijn wat er nu gaande is, overal wat de moderators schrijven, staat dat je je combikorting blijft behouden, uw combikorting blijf je behouden dat staat vele malen beschreven op het forum, jaja, ik snap er niks meer van :smirk::thinking:

 

Reputatie 4
Badge

Dit was het tot gister, met combi € 46,00 /mnd

En nu dit zonder de combi die ineens weg is : € 51,00 /mnd

Reputatie 8
Badge +18

als het goed is staat de 5,00 korting wel.goed in de systemen 

Reageer