beantwoord

Combivoordeel vervallen?

• 28 januari 2020
  • 36 reacties
  • 676 keer bekeken

Toon het eerste bericht

36 reacties

Reputatie 4
Badge

@jimny

Jimny waarom moet ik dan nu 51,00 euro betalen en alle andere maanden 46,00 euro, het klopt gewoon niet in mijn ogen, de combi is echt weg bij mij, het systeem geeft echt 51.00 euro aan wat ik nu moet gaan betalen

Reputatie 8
Badge +16

@jimny

Jimny waarom moet ik dan nu 51,00 euro betalen en alle andere maanden 46,00 euro, het klopt gewoon niet in mijn ogen, de combi is echt weg bij mij, het systeem geeft echt 51.00 euro aan wat ik nu moet gaan betalen

Is het al afgeschreven dan? Zolang er nog niets afgeschreven is zou ik even wachten met mij druk maken.

Reputatie 4
Badge

@Tuut-Tuut ,Nee het is nog niet afgeschreven maar dit betaalde ik in januari

Periode: Maand januari Bedrag: € 46,00 | Betaald 

En dit staat er nu voor de komende betaling

Totale kosten:€ 51,00/mnd

Maar okee ik wacht het wel weer af 

Dank voor je reactie

Reputatie 8
Badge +18

@Chicka je betaald de volgende keer gewoon 46 euri neem dat maar van mij aan, bij mijn Telfort thuis staat ook 12,99 meer zijnde het bedrag voor fox sport en uiteindelijk is dat niet geïnd omdat het combivoordeel is .Dus wind je er verder niet over op kost veel.energie en je moet je ook weer afwinden

Reputatie 4
Badge

@jimny Dank voor je reactie :relaxed:

Voor de 1 is 5 euro niks, voor mij zijn dat veel centen, maar ik leg het even naast me neer, tot ik meer duidelijkheid heb

Fijn weekend Jimny:relaxed:

Ik zie gelukkig nog € - 9,99 voor het pluspakket laten we er maar van uit gaan dat het dezelfde fout is als een paar weken geleden. 

Uiteraard moeten we op dit soort overzichten kunnen vertrouwen het belangrijkste blijft wat er wordt afgeschreven.

Ik sluit me dan ook aan even afwachten, voordeel van de twijfel gunnen. 

Reputatie 8
Badge +11

Het komt goed, ik weet dat het fout staat. Dit is bekend. Wordt aan gewerkt. Zie ook het meldingstopic. 

Reputatie 4
Badge

@jimny, en overige forumleden die een reactie hebben gegeven, @jimny  Je had gelijk, 46,00 euro word er afgeschreven. ipv 51,00 euro, het is dus duidelijk een WEERGAVE fout die je ziet als je inlogt bij mijn Telfort, voor komende maand staat er ook weer 51,00 euro, maar ik weet nu dat het goed zit :relaxed:

Reputatie 8
Badge +18

Zoals ik al schreef dit was een vergissing je hoeft niet naar de gevangenis en gaat terug naar Start 

Dat is gemeen, niet naar de gevangenis maar wel terug gezet worden naar start.

Reputatie 8
Badge +11

Klopt inderdaad. ER wordt aan gewerkt om het op te lossen. 

Reageer