beantwoord

CombiVoordeel in de app

• 14 juli 2018
  • 22 reacties
  • 535 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +11
  • Forumheld
  • 4388 reacties
Als ik in de app klik op Voordeel kom ik niet uit bij mijn, ingeschakelde, CombiVoordeel maar mag ik mijn voordeel checken.......
Is eigenlijk al heel lang zo bij mij, maar lijkt me niet goed.
Waar ik terecht kom:

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 16 juli 2018, 16:28

Hoi GJC en Galdor68, Ik ben op onderzoek geweest. Wanneer je inderdaad naar CombiVoordeel in de app gaat kom je bij de check. Dat is altijd zo. Welke voordelen je hebt kan je in het overzicht zien. Alleen wanneer je al CombiVoordeel hebt, dan zou je een ander foto moeten krijgen, namelijk een waar staat dat je CombiVoordeel van ons krijgt. Zie je die ook wel eens terug?
Bekijk reactie

22 reacties

Ik zie hetzelfde en denk dat dit meer bedoeld is voor als je nog geen gebruik maakt van combivoordeel.
Tik ik op Thuis dan Overzicht zie ik netjes Pluspakket €9,99 en daaronder hetzelfde bedrag als korting.

Het is wel vreemd ik zou ook verwachten de actieve combivoordeel daar te zien.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi GJC en Galdor68, Ik ben op onderzoek geweest. Wanneer je inderdaad naar CombiVoordeel in de app gaat kom je bij de check. Dat is altijd zo. Welke voordelen je hebt kan je in het overzicht zien. Alleen wanneer je al CombiVoordeel hebt, dan zou je een ander foto moeten krijgen, namelijk een waar staat dat je CombiVoordeel van ons krijgt. Zie je die ook wel eens terug?
Reputatie 8
Badge +11
Als ik de link gebruik kom ik hier terecht: https://www.telfort.nl/combivoordeel/

Een volkomen onzinnig traject als je al CombiVoordeel hebt, lijkt me.
Hier ook vreemde dingen in Mijn Telfort, op zowel pc als mobiel.
Eigenlijk geeft het aan dat het combivoordeel niet actief is terwijl dit wel zo is.
Maar dit kan ook komen omdat er een andere afdeling mee bezig is.
@mandy Dit komt doordat het combivoordeel alleen zichtbaar is in de Mijn telfort van je huisgenoot die thuis internet heeft.
Dus jij zal dit nooit in jou Mijn telfort zien daar heeft geen enkele afdeling invloed op. Eigenlijk mag je blij zijn met je huis genoot anders kon je niet eens dubbele data krijgen zegt hij het internet van Telfort op dan ben jij je dubbele data kwijt. Het enige wat jij kan zien en hoort te zien zijn je 400 toegevoegde belminuten en de dubbele data niks meer niks minder. Kortom niks vreemds mijn partner ziet hetzelfde als jij omdat het Thuis internet deel op mijn naam en dus aanmelding staat.

@Bart - Telfort ik krijg als ik in de app op voordeel klik de afbeelding zoals door Gjc geplaatst te zien. Dus geen andere afbeelding ik zal daar als ik er aan denk op letten.
Klik ik op de blauwe check je voordeel balk tik kom ik ook op de webpagina om de mogelijke voordeel te kunnen checken met de postcode etc

Via de Mijn Telfort site staat op het tabblad abonnement keurig netjes dit

En in de app bij Abonnement en Overzicht vind ik dit ook terug zoals eerder aan gegeven.

In het algemene topic over de vernieuwde combivoordeel had ik al aangegeven dat ik dit nog niet kon wijzigen.
Wat vreemd is maar dat antwoord hoop ik in dat topic van Rozemarijn of een collega te krijgen dat ik zelf overal als start datum 8 juni zie en zij ziet 25 juni.
Hallo Galdor,

Dat is niet helemaal waar.
Ook bij mij heeft het combivoordeel actief gestaan.
Zowel op de pc als in de app, zowel de dubbele data als de belminuten.
Reputatie 8
Badge +12
Het klopt inderdaad dat als je op de check klikt dat je dan uitkomt bij de website. Dit is hoe Mijn Telfort is ingericht. Daarom zou er ook iets moeten staan in de trant van je hebt al voordeel. Ik hoor het graag als je een keer een andere afbeelding ziet. Via de computer gaat het dus wel zoals je verwacht, het gaat dus puur om de app. Ik hoor het graag.
Hallo Galdor,

Dat is niet helemaal waar.
Ook bij mij heeft het combivoordeel actief gestaan.
Zowel op de pc als in de app, zowel de dubbele data als de belminuten.
Dat geloof ik graag maar je huisgenoot zal dan ook dubbele data als combivoordeel hebben gekozen.

Het hele voordeel systeem is gewijzigd maar misschien dat een Moderator daar nog iets over kan zeggen.
Hallo Bart,

De eerste 3 screenshots zijn van mijn PC.
De laatste is de app.

Bij 1 staat het combivoordeelloos, dit was dubbele data en pluspakket dit was dus groen gekleurd.
Bij 2 staat alleen mijn abonnement inclusief nu dan de extra 400 belminuten,
hier heeft ook de dubbele dat gestaan.
Bij 3 staat het wel allemaal goed.
Bij 4 staat dat ik dus nog gebruik kan maken van het combivoordeel terwijl het al actief is.

Dit wekt dus wel verwarring.

Dus om antwoord te geven op Galdor, ja mijn huisgenoot heeft inderdaad het pluspakket
en de dubbele data aanstaan.

Maar naar het combivoordeel zelf hoeft geen moderator naar te kijken.
Dit doet een andere afdeling nu.
Het ging mij alleen om die onduidelijkheid in Mijn Telfort.
Daar is volgens mij niks onduidelijk aan om eerder genoemde redenen maar dat laat ik verder aan Bart over.
Reputatie 8
Badge +18
@mandy

De dubbele data wordt weergegeven onder het kopje verbruik
Onder het kopje abonnement staat alleen je abonnement gegevens en dus nooit de dubele data
Eens over punt 4 dat schept verwarring, wanneer heeft je partner het combivoordeel +dubbele data aangezet omdat de dubbele data pas ingaat als de nieuwe factuurperiode van jou mobiel begint
Voor de duidelijkheid.
Mijn abonnement was 500 MB en 300 belminuten.
Met de dubbele data dus 1 GB en in eerste instantie met het oude combivoordeel 600 min.
Het combivoordeel heeft altijd bij mijn abonnement gestaan, zie screenshot.
Met het nieuwe combivoordeel zijn de dubbele minuten eraf en daarvoor in de plaats 400 extra,
standaard minuten dus 700.
Met andere woorden, mijn combivoordeel staat al aan maar de app (sreenshot) zegt eigenlijk van niet.

Het heeft dus niets met mijn factuurperiode te maken.
Ik heb hier nog eens gekeken waardoor het een en ander duidelijker werd en je hebt inderdaad gelijk.

Hoe ziet het scherm eruit van degene op wiens naam het Thuis internet staat?
Mijn partner heeft alleen mobiel kijken we daar in het combivoordeel scherm via de site dan is het gekozen voordeel groen.
Voordat ik van de 5 euro korting naar het pluspakket wisselde waren alle vakken blauw nu is bij ons de gekozen optie groen.
Dus ik geef toe dat ik het niet helemaal goed in beeld had. Bij jullie zou dit dus ook het geval moeten zijn mits er een combi keuze gemaakt is.

Waar het bij jullie fout lijkt te gaan is dat het systeem niet weet dat het pluspakket actief is als combivoordeel.
Maar dat is alleen zichtbaar onder de Thuis tab en de thuis factuur. Jij ziet bij jou alleen de verdubbelaar dus dat is goed.
Het kan maar zo zijn dat als via de thuis tab het pluspakket+data wordt aangeklikt alles goed komt te staan het lijkt nu een vrij eenvoudig administratief iets.
Reputatie 8
Badge +18
Wat is je ingangsdatum van je mobiele abonnement @mandy er staat mij iets bij over de verdubbelaar en lekker lang bellen etc etc voor oudere abonnementen dat die dit soort voordeeltjes niet krijgen.

De uitzondering gevonden
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/voorwaarden-voor-het-krijgen-van-combivoordeel.htm
Galdor68,

Zowel het pluspakket als de verdubbelaar zijn via de andere afdeling aangezet door de combidesk.
Die andere afdeling monitort dit nu.
Er is ook gecompenseerd voor het één en ander.
Ik heb ook gekeken bij mijn huisgenoot in de mobiel app, ook daar wordt het combivoordeel,
niet aangegeven.
Bij thuis moet ik eerst even de inlogcodes opzoeken.
Het enige wat ik dan kan bedenken is dat dit door de handmatige aanpassing komt,
door de andere afdeling.
Dit omdat het combivoordeel bij mijn huisgenoten en bij mij actief zijn.

Jimny,

Behalve de extra 400 belminuten heeft vanaf het begin de verdubbelaar van data gewerkt.
Dit is gecorrigeerd en alles staat bij verbruik, goed op mijn app.
Het heeft dus niets met mijn factuurdatum te maken.
Ook jij bedankt voor het meedenken, maar volgens mij vallen wij niet onder de uitzonderingen,
Het combivoordeel heeft altijd actief gestaan.

In ieder geval behoeven de moderators verder niets aan het combivoordeel zelf te doen.
Dit wordt, zoals gezegd al gedaan.
Reputatie 8
Badge +12
Fijn dat het inderdaad al gemonitord wordt. Dat is goed om te weten. Ik zie inderdaad dat deze gisteren weer is aangemeld. Deze is nog niet actief, maar ik verwacht dat dat vandaag of morgen gaat gebeuren. Ik ga er van uit dat het daarna ook weer goed in Mijn Telfort komt te staan. Ik ben benieuwd.
Ik krijg nu weer gewoon, de kosten tot nu toe, weer gewoon in de mobiele app.
Reputatie 8
Badge +12
Dat is toch goed? Of begrijp ik het verkeerd?
Ja Bart, dat is goed.:D
@Bart - Telfort en @GJC er is mij gister een welkome verbetering in de app opgevallen. De gekozen combivoordeel is nu zichtbaar en kiesbaar indien gewenst. Dus bij deze de complimenten.
Reputatie 8
Badge +11
Da's een stuk logischer. Goed dat ik het weet.
Reputatie 8
Badge +12
Yes dat is gekomen met de update. Fijn dat het ook werkt. 🙂

Reageer