beantwoord

Combivoordeel activeren via app lukt niet

  • 3 juni 2019
  • 9 reacties
  • 218 keer bekeken

Reputatie 1
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
Ben sinds kort ook mobiele klant en wil nu graag de eur5 combivoordeel activeren.
De mijn Telfort app loopt steeds vast, ook na resetten : oeps er gaat iets mis, onverwachte fout.
wat te doen ?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 6 juni 2019, 13:56

Hallo @Jzd, ik neem het stokje over van Alexandra, zij gaat na vandaag op vakantie. Dat die foutmelding blijft komen is raar, en niet de bedoeling natuurlijk! Waar het precies mis gaat is voor mij niet in te zien, daarom heb ik een melding aangemaakt voor een specialistische afdeling. Zij zullen gaan onderzoeken wat er precies mis gaat en kijken of het aanmelden vanuit hun lukt. Ik ga die melding ook volgen, zodat ik je op de hoogte kan houden van de voortgang. Het kan ook zijn dat die afdeling zelf contact met jou opneemt, in dat geval ben je voor mij al op de hoogte 🙂
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Jzd, dat klinkt lastig, ik help je graag verder met zowel CombiVoordeel als de Mijn Telfort app.

Kan je voor de zekerheid voor mij toelichten welke abonnementen je hebt thuis, die je wilt aanmelden voor CombiVoordeel? En welk product (of producten) wil je bekijken via de Mijn Telfort app? Kan je voor mij ook je postcode, huisnummer, mobiele nummer(s), laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer en geboortedatum toevoegen aan 'Extra informatie' in je profiel? Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan zoek ik je gegevens op en kijk ik het voor je na 🙂
Reputatie 8
Badge +8
Hallo @Jzd en @Alexandra - Telfort ,
ik heb met de app ook wel eens wat proberen te wijzigen, kreeg ook een foutmelding terwijl de gevraagde wijziging achteraf wel was gelukt, het is dus een bestaand oud probleem.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Jzd, dankjewel voor het invullen van de gegevens en de extra uitleg! Ik kan ook nog geen aanmelding vinden hier, dus het is helaas ook niet 'achter de schermen' alsnog goed gegaan. Ik begrijp dat de Mijn Telfort app verder goed werkt, maar dat alleen het aanmelden niet lukt. Kan je voor mij testen of het via de website wel lukt om CombiVoordeel aan te vragen?

@JanD dankjewel voor deze toelichting, het zou met elkaar te maken kunnen hebben. Hier is de aanmelding helaas niet doorgelopen ondanks de foutmelding. Ik houd het in mijn achterhoofd ☺
Reputatie 1
Hallo Alexandra, ik heb het nu ook via de website geprobeerd, alles lijkt daar normaal te werken maar bij de aanvraag combivoordeel komt aan het einde komt weer de foutmelding, dus zelfde probleem als met de app. Dus ik leg de vraag toch weer terug bij jou.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Jzd, ik neem het stokje over van Alexandra, zij gaat na vandaag op vakantie. Dat die foutmelding blijft komen is raar, en niet de bedoeling natuurlijk! Waar het precies mis gaat is voor mij niet in te zien, daarom heb ik een melding aangemaakt voor een specialistische afdeling. Zij zullen gaan onderzoeken wat er precies mis gaat en kijken of het aanmelden vanuit hun lukt. Ik ga die melding ook volgen, zodat ik je op de hoogte kan houden van de voortgang. Het kan ook zijn dat die afdeling zelf contact met jou opneemt, in dat geval ben je voor mij al op de hoogte 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Jzd, ik zie dat de melding nog in behandeling is bij de specialisten. Zij hebben zo te zien een aanmelding gedaan voor CombiVoordeel en dat lijkt nu ook geactiveerd te worden, als het goed is heb je daar ook een of meer sms'jes over gekregen. De melding is nog in behandeling, de specialisten willen de aanmelding nog controleren om te kijken of alles goed is gegaan. Ik blijf het voor je volgen.
Reputatie 1
hallo Jasper, ik heb idd enkele berichten ontvangen dus de aanmelding lijkt geslaagd. Ik hou nog een slag om de arm tot de eerstvolgende factuur om te zien of dat ook goed gaat.
Joost
Reputatie 8
Badge +11
Dat kan ik me voorstellen. Ik krijg toevallig net een bericht van de achterliggende afdeling over de melding, zij geven aan dat CombiVoordeel nu succesvol is aangemeld en ik zie de factuurkorting nu ook als ik bij het abonnement kijk. Op de factuur zal je die korting actief zien vanaf 13 juni, de vorige factuur ging over de periode tot 18 juni. De volgende factuur zal voor de volledige nieuwe periode korting en met terugwerkende kracht vanaf 13 juni. Die factuur zal binnen enkele dagen verschijnen.
Reputatie 1
Hierbij opgelost. Eind goed al goed.

Reageer