beantwoord

CombiVoordeel aanmelden lukt niet en aansluitkosten in rekening gebracht

• 2 november 2017
  • 6 reacties
  • 114 keer bekeken

Allereerst jammer dat het zo moet en uw klachtenformulier niet werkt.

Dus dan maar op deze manier 😞. Nu al spijt dat ik toch alles bij u heb ondergebracht ik had het kunnen weten na vorige ervaringen.

TWEE dingen
1ste
Krijg nu van u vier dezelfde mailtjes dat het combi voordeel nog niet is verwerkt omdat ik al een aanvraag combi voordeel heb lopen.
Maar daarvoor een mailtje dat hij wel is verwerkt en daarvoor al een sms dat alles is doorgevoerd
Dit alles in 3 uur tijd….

Wat klopt nu?

2ste
U heeft in oktober 20 Euro van mijn rekening afgeschreven voor het mobile abonnement wat pas per 1 november in zou gaan. Dit wat bij het afsluiten verteld maar dat ik dat niet hoefde te betalen omdat ik al klant was.

Dus die 20€ verwacht ik zsm terug.
icon

Beste antwoord door Stephen 2 november 2017, 18:50

Bedankt voor het toevoegen van jouw gegevens. Ik zie dat de factuurkorting succesvol is aangemeld. Voor de aansluitkosten die onterecht in rekening zijn gebracht heb ik een vergoeding aangemaakt. Deze worden met jouw volgende factuur verrekend. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Door die mailtjes weet je inderdaad niet hoe en wat, wellicht is het wel zichtbaar in je mijn Telfort mobiel of Telfort thuis.

De € 20 wordt meestal verrekend op de 2e factuur
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Henk, het is altijd beter om je tot het forum te wenden. :)
Ik betreur het dat er verwarring is ontstaan over CombiVoordeel. Kun je je klantnummer toevoegen aan jouw profiel? Zodra je dit hebt gedaan ga ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is.
De 20 euro betreft vermoedelijk de aansluitkosten. Deze zijn onterecht in rekening gebracht aangezien je naast Telfort Mobiel ook Telfort thuis hebt. Zodra ik toegang heb tot jouw gegevens ga ik voor je aan de slag.
aangepast dus succes. ik hoor het graag. jammer dat je geen mailtje krijgt als ee gereageert is.

tevens slecht van telfort dat hun systeem niet werkt. kom deze foutmelding vaker tegen op dit forum dus .....
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het toevoegen van jouw gegevens. Ik zie dat de factuurkorting succesvol is aangemeld. Voor de aansluitkosten die onterecht in rekening zijn gebracht heb ik een vergoeding aangemaakt. Deze worden met jouw volgende factuur verrekend. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Dank heb ook een sms (of email) ontvangen.
Die factuur korting zal die 5€ per maand zijn hoop ik
de rest wachten we wel af op volgende factuur.

Maar ik ben zo ver eerst zien dan geloven :-)

Dank voor je inzet
groet
Henj
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Henk, dat klopt. De factuurkorting is van toepassing op je Telfort Thuis abonnement. De aansluitkosten worden op je factuur voor Telfort Mobiel verrekend. Graag gedaan en een fijn weekend!

Reageer