beantwoord

Combinatie Mobiel en Internet, TV & Bellen

• 6 april 2015
  • 2 reacties
  • 746 keer bekeken

Ik heb sinds vorig jaar Januari een abonnement bij jullie voor Internet, TV & Bellen en sinds afgelopen weekend ook een abonnement voor mobiel bellen. Kan ik dit op de site "samenvoegen" zodat ik alles in 1 oogopslag bij elkaar heb? En bestaat hiervoor ook iets van een pakketkorting?

mvg Ilse
icon

Beste antwoord door Koffiemok 6 april 2015, 21:45

Hoi Ilse en welkom op het forum.

Je dient voor de vaste aansluiting en mobiele aansluiting aparte Mijn Telfort aan te maken.

Het pakketkorting wat je bedoelt is Combivoordeel. Aanmelden van Combivoordeel doe je via deze pagina
Je kunt dan kiezen tussen een extra zenderpakket, 5 euro korting op de vaste factuur of verdubbeling van je bundels van het mobiele abonnement.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Ilse en welkom op het forum.

Je dient voor de vaste aansluiting en mobiele aansluiting aparte Mijn Telfort aan te maken.

Het pakketkorting wat je bedoelt is Combivoordeel. Aanmelden van Combivoordeel doe je via deze pagina
Je kunt dan kiezen tussen een extra zenderpakket, 5 euro korting op de vaste factuur of verdubbeling van je bundels van het mobiele abonnement.
Reputatie 8
Badge +2
@Ilzaaa86,

Aan een algemene, voor alle diensten overzichtelijke Mijn Telfort wordt gewerkt. Voor nu is de reactie van Koffiemok nog leidend. :)

@Koffiemok,

Thanks, een alwetende man ben je. :)

Michael