beantwoord

Code voor nieuw wachtwoord gaat naar onbekend e-mailadres

• 15 januari 2020
  • 7 reacties
  • 346 keer bekeken

Goedenavond,

Ik ben mijn inlogcode vergeten. Nu heb ik een nieuwe aangevraagd, maar dan wordt de code naar een mij onbekend mailadres gestuurd. Datzelfde geldt voor de sms code. Gaat naar een onbekend nummer.

Hoe kan ik nu mijn inlog herstellen?

icon

Beste antwoord door JanD 2 februari 2020, 10:20

Hallo @Mevrouw Elly , aangezien mobiele abonnementen nu onder KPN vallen, kun je naar www.kpn.com gaan, daar een KPN-ID aanmaken, je mobiele nummer toevoegen en kun je daar in het vervolg inloggen in MijnKPN

Succes.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Mevrouw Elly, welkom op het forum. Je wilt inloggen in de Mijn Telfort begrijp ik, is dat voor een Thuis pakket of voor een mobiel abonnement? Als er bij het inloggen een bij ons onbekende gebruikersnaam wordt gebruikt krijg je een fictief e-mailadres of 06-nummer te zien. Het lijkt er daardoor op dat je niet de juiste gebruikersnaam hebt geprobeerd. Probeerde je de gebruikersnaam die je aan het begin van het abonnement kreeg of heb je al een Telfort ID aangemaakt? 

Ik hoor het graag van je.

Dag Jasper,

Dank voor je reactie. Ik probeerde in te loggen met mijn o6 nummer.Het is een mobiel abonnement.

Reputatie 8
Badge +11

Heb je ook een Thuis pakket van ons? Kan het zijn dat je de inlog van mobiel hebt gekoppeld aan het Thuis pakket? Als dat zo is kan je inloggen met de gebruikersnaam en wachtwoord van het Thuis pakket en heb je bovenin tabbladen om te schakelen tussen Thuis en Mobiel. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Mevrouw Elly, ik heb nog geen reactie van je gezien. Heb je al kunnen kijken of het lukt met het inloggen met het Thuis pakket?

Dag Jasper,

Dank voor je reactie. Ik heb geen thuispakket. Alleen een mobiel abb.

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Mevrouw Elly , aangezien mobiele abonnementen nu onder KPN vallen, kun je naar www.kpn.com gaan, daar een KPN-ID aanmaken, je mobiele nummer toevoegen en kun je daar in het vervolg inloggen in MijnKPN

Succes.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Mevrouw Elly, alle mobiele abonnementen zijn op 26 januari overgezet naar KPN zoals Jan noemt. Je kunt voor het mobiele abonnement nu een KPN ID aanmaken en jouw 06-nummer daar aan koppelen. Dan zal je daar alles kunnen bekijken.

Reageer