Cadeautje activeren in Mijn Telfort

• 1 september 2015
  • 22 reacties
  • 1306 keer bekeken

Kan iemand mij vertellen waar ik dit kan doen?
Heb een mooie mail gekregen waarbij ik een cadeautje kon activeren via mijn telfort,maar dit is dus nergens te vinden....

22 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Perla, welkom op het forum! Wat vreemd dat je het cadeautje niet kunt activeren. Het is me niet helemaal duidelijk hoe dit komt. Ik laat dit graag voor je uitzoeken door de klantenservice. Zij staan vaak in staat dit voor je in orde te maken. Zodra ik een terugkoppeling heb, stel ik je daarvan op de hoogte.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Perla, mijn excuus voor deze late terugkoppeling. De klantenservice heeft het voor je uitgezocht. Wat is nu de status wat betreft het 'Cadeautje van Telfort'?
Lees het graag! 🙂
Badge
Hallo. Ook ik heb een mailtje gehad dat ik mijn cadeau kan activeren, maar op mijn telfort kan ik daar nergens iets van terug vinden. Waar kan ik dit vinden?
Reputatie 1
Hallo. Ook ik heb een mailtje gehad dat ik mijn cadeau kan activeren, maar op mijn telfort kan ik daar nergens iets van terug vinden. Waar kan ik dit vinden?
Ik heb hetzelfde ik wil mijn cadeautje 😞
Reputatie 8
Badge +2
Hi LKoolen en piete639! Jammer zeg! Geef in een privévenster even aan om welk abonnement het gaat middels jullie naw-gegevens, ik kijk het dan graag voor jullie na hoor. 🙂
Reputatie 1
Hi LKoolen en piete639! Jammer zeg! Geef in een privévenster even aan om welk abonnement het gaat middels jullie naw-gegevens, ik kijk het dan graag voor jullie na hoor. :)
hallo Michael is al opgelost,telfort heeft mij binnen 10 minuten opgebeld,en handmatig mijn cadeautje ingevoerd.bedankt
Reputatie 8
Badge +2
Heel goed, piete639! Fijn om te lezen. Veel plezier ervan hè! 🙂
hoe kan ik mijn telfort caseau activeren
cadeau
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Murat! Stuur mij jouw naw-gegevens in een privévenster alsjeblieft, dan ga ik kijken naar de mogelijkheden. 🙂
Ook ik kan mijn kadootje niet vinden in mijntelfort
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Dafne! Welkom op het forum. Da's bijzonder. Roep even je naw-gegevens in een privévenster, dan zoek ik het graag voor je uit.
Ik vind het belachelijk dat ik berichten van vorig jaar tegen kom dat niemand zijn cadeautje kan activeren en dit nog steeds niet opgelost is. Ik heb dan ook geen zin om nog extra moeite te doen om dit cadeau te regelen. Misschien een tip om dit (spoedig?) op te lossen
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Michelle! Ik snap je verwondering inderdaad. Het is echter niet zo dat dit structureel fout gaat. In sommige gevallen gaat er iets niet helemaal goed, dit kunnen we voor je in orde maken als je dit wilt. Ik zoek graag voor je uit wat er aan de hand kan zijn als je jouw naw-gegevens & 06-nummer kenbaar maakt in een privévenster. 🙂
Hier hetzelfde, ik kan mijn kadootje ook niet vinden in mijn Telfort...
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Agh4life! Raar! Ik zal voor je kijken hoe dit komt. Hier heb ik jouw postcode en huisnummer voor nodig. Wil je deze naar mij sturen in een privévenster alsjeblieft? Na ontvangst duik ik erin voor je.
Ook ik kan het cadeautje niet terugvinden in mijntelfort. Is er het mogelijk om dit cadeau alsnog te ontvangen?
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Job. Da's niet de bedoeling inderdaad. Maak jouw naw-gegevens kenbaar in een privébericht. Na ontvangst kom ik er zo snel mogelijk op terug.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Job. Bedankt voor je berichtje! Ik heb deze van een reactie voorzien, wil je daar eens een blik op werpen? Bedankt.
Beste Telfort, hier hetzelfde probleem als bovenstaande personen. Wel een mail gehad, maar ik kan geen cadeautje vinden.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Clementine! Da's bijzonder zeg! Ik kijk graag voor je na hoe dit komt als je jouw naw-gegevens kenbaar maakt in een privébericht. Bedankt!
Prive bericht verzonden!

Reageer