Bundel kan niet worden gewijzigd

• 27 april 2017
  • 5 reacties
  • 663 keer bekeken

Goedenavond,

Via de 'Mijn Telfort' omgeving kan ik helaas mijn bundels niet wijzigen.
Wanneer ik klik op 'Wijzigen' wordt de pagina wel geladen, maar worden de bundels niet geladen (rondjes blijven draaien).

Via de Mijn Telfort app kan ik wel weer wijzigingen doorvoeren, maar niet alle keuzeopties zijn mogelijk (2000MB) is bijvoorbeeld wel zichtbaar, maar kan ik niet selecteren.

Ik zou graag de keuzeopties ergens in een overzicht willen zien, zodat ik weet wat mijn opties zijn.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Alvast bedankt!

5 reacties

je kent deze service pagina's met alle ins and outs?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bundels-wijzigen.htm
Reputatie 8
Badge +18
Er zijn 4 bundels 500 1000 2500 5000 Mb waar je uit kunt kiezen bij wijzigen en probeer het eens via google chrome
Er zijn 4 bundels 500 1000 2500 5000 Mb waar je uit kunt kiezen bij wijzigen en probeer het eens via google chrome
Al geprobeerd via zowel Chrome als Firefox. Beide geen resultaat.
Voorwaarden er ook op nagegaan, maar gezien het een verhoging is van het huidige maandbedrag zou het geen probleem moeten zijn.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Rafael, wat opmerkelijk dat Mijn Telfort niet lekker werkt in jouw situatie. Kun je aangeven of er misschien al een wijziging gaande is, waardoor het opnieuw wijzigen niet mogelijk is? Vanaf deze kant heb ik nu in ieder geval geen directe oplossing. Als je je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer in een privébericht kenbaar maakt, pak ik ik het verder op voor je.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Rafaël, bedankt voor je bericht. Ik heb een verzoek gedaan bij mijn collega's om dit verder op te pakken. Ga ervan uit dat je hier over een aantal dagen wordt teruggebeld. Wil je het mij laten weten als je meer weet? Bedankt.

Reageer