Bij inloggen verschijnt de mededeling: Geen abonnement

  • 3 januari 2017
  • 1 reactie
  • 481 keer bekeken

Ik krijg bij het inloggen op Mijn Telfort de mededeling dat er geen abonnement is.
Ook krijg ik geen rekening per mail meer. Abonnement is nooit opgezegd!
Klantenservice bellen heeft geen zin. Krijg een onverstaanbare (Surinaamse?) dame aan de lijn die heel gebrekkig Nederlands spreeekt en er niets van snapt. Ook is zij niet te snappen.......... Uit frustratie maar opgehangen. Probeer het nu maar hier, aangezien Telfort niet per mail te bereiken is.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Blondy Topper, welkom op het forum! Wat jammer dat je er niet bent uitgekomen met de telefonische klantenservice. Graag ontvang ik je naam. adresgegevens, 06-nummer en laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.