beantwoord

Bij inloggen Mijn Telfort wordt code verstuurd naar 'niet meer bestaande e-mail'

• 5 december 2018
  • 3 reacties
  • 249 keer bekeken

Badge
Ik wil Mijn Telfort activeren. Ben jarenlang al 'lid', uit de tijd van Tiscali.
Bij account aanmaken wordt mijn code verstuurd naar een Tiscali mailadres maar dit gebruik ik al heel lang niet meer en zou niet weten hoe ik dat kan activeren (om de mail te lezen waar ik Mijn Telfort kan activeren).
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 6 december 2018, 14:25

Dag @Grabo. Welkom op het Forum. Lastig dat het niet lukt om Mijn Telfort te activeren. Betreft het een nieuw account of een bestaand account? En gaat het om Mijn Telfort Thuis of Mijn Telfort Mobiel? Ik kan het e-mailadres eventueel voor je wijzigen naar je huidige e-mailadres, zodat je de e-mail op het juiste adres ontvangt. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode en huisnummer, klantnummer, de naam van de contracthouder en je huidige e-mailadres? Dan ga ik erachter aan!
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Dag @Grabo. Welkom op het Forum. Lastig dat het niet lukt om Mijn Telfort te activeren. Betreft het een nieuw account of een bestaand account? En gaat het om Mijn Telfort Thuis of Mijn Telfort Mobiel? Ik kan het e-mailadres eventueel voor je wijzigen naar je huidige e-mailadres, zodat je de e-mail op het juiste adres ontvangt. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode en huisnummer, klantnummer, de naam van de contracthouder en je huidige e-mailadres? Dan ga ik erachter aan!
Badge
Beste Natasja, heb inmiddels mijn oude inloggegevens gevonden. Zelf ook op Mijn Telfort mijn contact-mailadres aangepast. Dank voor je reactie!
Reputatie 6
Badge +8
Goed om te lezen dat het is gelukt! Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag.

Reageer