beantwoord

bevestigen e-mail adres

  • 21 mei 2019
  • 2 reacties
  • 253 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Iedere keer als ik inlog in Mijn Telfort krijg ik het verzoek om mijn e-mail adres te bevestigen. Wanneer ik dat doe, dan krijg ik een bevestigings link per e-mail toegestuurd, die 24 uur geldig is.
Klik ik vervolgens op deze link binnen 24 uur dan volgt de mededeling dat deze link ongeldig is of verlopen!
De bijgevoegde schermafdrukken staan in omgekeerde volgorde.


icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 23 mei 2019, 14:49

Ik heb een reactie van de specialist mogen ontvangen. Het probleem is opgelost. Je moet weer kunnen inloggen zonder dat je jouw e-mailadres hoeft te bevestigen. Ik ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk zo is. Ik hoor graag van je.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Ed W., wat gek dat het steeds niet lukt. Nu weet ik dat er wat problemen mee zijn welke uitgezocht worden. Ik zal de status eens navragen. Ik kom bij je terug.

Voor zover ik weet zou je echter wel via de app moeten kunnen inloggen. Heb je dat al geprobeerd?
Reputatie 3
Badge
Als één van de weinigen (wellicht de laatste?) heb ik geen smartphone, dus geen app om te proberen!
Maar het inloggen lukt wel, dat is geen probleem. Ik kom dus gewoon in Mijn Telfort, alleen steeds met de mededeling of ik mijn e-mail wil bevestigen. Bij de eerste (dus hierboven de laatste) afbeelding heb ik dan de keuze uit twee e-mail adressen die bij Telfort bekend zijn. Deze heb ik in de afbeelding weggehaald. (Angst voor teveel fan mails😊).
Het is verder geen probleem, alleen wel storend. En hoeveel keer ik al geprobeerd heb mijn adres te bevestigen: steeds hetzelfde resultaat.
Reputatie 8
Badge +11
Nee, dan wordt het lastig inderdaad. Ik ga het verder uitzoeken wat de status is, of er al weer iets over te zeggen is. Want het is zeker irritant. En heel goed dat je de e-mailadressen weg hebt gehaald. Fan mail is natuurlijk leuk, maar het moet wel te behappen blijven. 😉 Je hoort nog weer van mij.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb een reactie van de specialist mogen ontvangen. Het probleem is opgelost. Je moet weer kunnen inloggen zonder dat je jouw e-mailadres hoeft te bevestigen. Ik ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk zo is. Ik hoor graag van je.
Reputatie 3
Badge
@Bart - Telfort :
Klopt helemaal! Alles werkt weer als vanouds. Bedankt voor je inspanningen, het is snel opgelost!
Reputatie 8
Badge +11
Top! Heel erg graag gedaan en mochten we weer iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.

Reageer