beantwoord

Betaling factuur

• 8 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 113 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds 2 weken een blokkade op mijn telfort thuis internet en tv. Nu zag ik dat ik volgens mij in juni een factuur vergeten ben om te betalen. Maar de maanden er na heb ik wel steeds weer netjes elke maand betaald. Ik heb dit ook doorgegeven aan mijn bewindvoerder, en die zei dat ze t zou betalen deze week. Is het misschien de blokkade er af te halen alvast. Dan garandeer ik dat de factuur binnen een week voldaan is.
Mvg
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 9 oktober 2019, 10:57

Hoi @Heijmer, wat rot dat je verbinding al twee weken geblokkeerd is. Ik snap dat je graag snel weer aangesloten wilt worden.

Ik zou dit graag voor je regelen, maar het zit zoals @Kees-Jan hierboven aangeeft. Je wordt weer aangesloten zo gauw de openstaande facturen betaald zijn. Heb je nog contact gehad met je bewindvoerder over de betalingen? Hoe eerder zij dit voor je in orde maken, hoe eerder je weer aangesloten bent. Ik hoop dat het snel geregeld is. Laat het gerust weten als je vragen hebt.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Hallo,

Is het misschien de blokkade er af te halen alvast. Dan garandeer ik dat de factuur binnen een week voldaan is.

Zo werkt het niet.

Na een betalingsachterstand moeten eerst álle (openstaande) facturen betaald zijn om weer aangesloten te worden. Dus misschien kan je beter de bewindvoerder achter z'n broek aan gaan om eea in orde te maken?!
Reputatie 8
Badge +10
Hoi @Heijmer, wat rot dat je verbinding al twee weken geblokkeerd is. Ik snap dat je graag snel weer aangesloten wilt worden.

Ik zou dit graag voor je regelen, maar het zit zoals @Kees-Jan hierboven aangeeft. Je wordt weer aangesloten zo gauw de openstaande facturen betaald zijn. Heb je nog contact gehad met je bewindvoerder over de betalingen? Hoe eerder zij dit voor je in orde maken, hoe eerder je weer aangesloten bent. Ik hoop dat het snel geregeld is. Laat het gerust weten als je vragen hebt.

Reageer