beantwoord

Bestelstatus Mijn Telfort is niet up-to-date

  • 22 november 2019
  • 9 reacties
  • 243 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Vorige week op 13 november heb ik via Mijn Telfort bij ‘Abonnement’ mijn abonnement laten omzetten naar glasvezel. Ik heb hier tot op heden nog niets van gehoord.

Als ik bij ‘Bestelstatus’ kijk, dan zie ik daar een bestelling van meer dan 2 jaar geleden. Ik heb dus geen idee wat nu de status is van mijn nieuwe bestelling.

Zou deze bestelstatus misschien bijgewerkt kunnen worden in Mijn Telfort?

Bedankt!

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 25 november 2019, 14:39

Hoi @HarmjanK, wat gek dat je je bestelling niet terug ziet in Mijn Telfort. Dat zou wel moeten inderdaad! Goed dat je het aankaart, ik kijk graag voor je na wat er aan de hand is.

Fijn dat je klantnummer al in je profiel staat. Ik heb je gegevens erbij gepakt. Ik kan je allereerst geruststellen: de wijziging om jouw pakket om te zetten naar glasvezel is goed doorgekomen :slight_smile: Hij is alleen nog niet zichtbaar in Mijn Telfort omdat de planning nog niet bekend is. Ik zie dat de Technische Dienst daarmee bezig is, zodat ook de installatiemonteur gepland kan worden. Zo gauw de wijziging iets verder verwerkt is in het systeem, wordt deze ook zichtbaar in Mijn Telfort. Dat gebeurt zo snel mogelijk.

Mocht je nog vragen hebben, laat het me gerust weten.

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @HarmjanK, wat gek dat je je bestelling niet terug ziet in Mijn Telfort. Dat zou wel moeten inderdaad! Goed dat je het aankaart, ik kijk graag voor je na wat er aan de hand is.

Fijn dat je klantnummer al in je profiel staat. Ik heb je gegevens erbij gepakt. Ik kan je allereerst geruststellen: de wijziging om jouw pakket om te zetten naar glasvezel is goed doorgekomen :slight_smile: Hij is alleen nog niet zichtbaar in Mijn Telfort omdat de planning nog niet bekend is. Ik zie dat de Technische Dienst daarmee bezig is, zodat ook de installatiemonteur gepland kan worden. Zo gauw de wijziging iets verder verwerkt is in het systeem, wordt deze ook zichtbaar in Mijn Telfort. Dat gebeurt zo snel mogelijk.

Mocht je nog vragen hebben, laat het me gerust weten.

Reputatie 1

Hoi @Alexandra - Telfort,

Bedankt voor uw reactie!

Goed om te horen dat de wijziging goed is doorgekomen.

Is het ook mogelijk te achterhalen wanneer de planning (ongeveer) bekend zal zijn?

Met vriendelijke groet,

@HarmjanK 

Reputatie 8
Badge +10

@HarmjanK Graag gedaan! Ik zie dat de specialisten daarmee bezig zijn, er wordt aan gewerkt. Over maximaal een week verwachten zij meer duidelijkheid te hebben, zo snel mogelijk. Er moet dan ook een monteur ingepland worden om je aansluiting in orde te maken, dus zo gauw er meer bekend is nemen zij contact met je op. 

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @HarmjanK, ik heb even voor je naar de tussenstand gekeken. Er wordt nog steeds aan gewerkt, het heeft blijkbaar te maken met de beschikbaarheid in de centrale om jouw verbinding om te kunnen zetten. Dit wordt zo snel mogelijk opgelost, de uiterste datum staat nu op 23 december. Zo gauw hier meer over bekend is, zal een van de specialisten contact met je opnemen om je op de hoogte te brengen.

Reputatie 1

Hoi @Alexandra - Telfort,

Bedankt voor de informatie! 

Ter informatie, er is twee keer gebeld. Allereerst gisteravond om een monteur in te plannen voor 8 januari 2020. Vervolgens is er een half uurtje geleden weer gebeld om te melden dat deze afspraak geannuleerd moet worden omdat inderdaad het één en ander nog niet gereed is. Hij zei dat er inderdaad opnieuw gebeld zal worden wanneer het wel mogelijk is.

Dan zit er niks anders op dan geduldig wachten :relaxed:

Met vriendelijke groet,
@HarmjanK 

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @HarmjanK, fijn om te horen dat er in ieder geval contact met je is opgenomen, ondanks dat de afspraak nog niet vastgezet is. Dat zal zo snel mogelijk geregeld worden, zo gauw alles zo ver gereed is :slight_smile: Mocht je intussen vragen hebben of als ik iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten.

Reputatie 1

Hallo Telfort,

Het is inmiddels bijna 9 weken geleden dat ik een mailtje kreeg dat glasvezel mogelijk werd op mijn adres en dat ik een aanvraag geplaatst heb om mijn abonnement te laten omzetten.

Het is ook inmiddels meer dan 5 weken geleden dat ik voor het laatst wat gehoord heb.

En op Mijn Telfort staat nog steeds een incorrecte bestelstatus.

Wat is de actuele status?

Met vriendelijke groet,

@HarmjanK

 

Reputatie 8
Badge +10

@HarmjanK Hoi Harmjan, ik zie het. Het heeft nog steeds te maken met beschikbaarheid in de wijkcentrale. Ik zie ook dat de specialisten hier nog voor je mee bezig zijn, en gisteren contact met je hebben gehad. Klopt dat? Zij houden het voor je in de gaten en informeren je zo gauw er meer bekend is.

Reputatie 1

Hoi @Alexandra - Telfort,

Er is inderdaad gebeld dat het waarschijnlijk tot eind januari onmogelijk blijft.

Maar dan ben ik weer even up-to-date :slight_smile:

Met vriendelijke groet,

@HarmjanK

Reageer