beantwoord

Bestelling niet afgerond

• 20 november 2019
  • 11 reacties
  • 245 keer bekeken

Reputatie 1

Goedenavond,

Ik heb op 12 november jl. mijn abonnement aangepast via Mijn Telfort (geen opname pakket meer en terug naar de standaard snelheid 50/50). Ik heb het idee dat mijn bestelling blijft 'hangen', aangezien we 10 dagen verder zijn er nog steeds niets in Mijn Telfort is gebeurd. Het opnamepakket is overigens al wel uitgeschakeld. Snelheid weet ik niet.

In Mijn Telfort staat nog steeds:

Helaas kun je je abonnement nu niet wijzigen

Het is niet mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen terwijl je nog een lopende bestelling hebt.

Zodra je vorige bestelling verwerkt is, kun je weer wijzigingen aanbrengen.

Ook heb ik inmiddels de nieuwe factuur ontvangen, waarbij nog gewoon de kosten van deze 2 wijzigingen in rekening zijn gebracht.

Kunnen jullie ervoor zorgen dat mijn bestelling wordt afgerond en dat de kosten vanaf 12-11 niet in rekening worden gebracht.

Met vriendelijke groet,

Macl

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 13 december 2019, 08:33

Inmiddels zie ik dat alles is afgehandeld en je weer een wijziging kan doorvoeren indien je dat wilt 

Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @macl, goed dat je hier even voor aan de bel trekt. Ik zie dat het gaat om een vastgelopen order. Vandaar dat je niets kan wijzigen in Mijn Telfort en de factuur gewoon doorliep. Ik heb nu de afdeling levering op de hoogte gesteld. Zij kunnen de order namelijk pushen zodat deze doorloopt. Ze streven er naar om het binnen 5 werkdagen op te lossen. 

Reputatie 1

@Bart - Telfort

Fijn, bedankt.

Macl

Reputatie 8
Badge +12

Graag gedaan. Ik hoor graag van je als het opgelost is. 

Reputatie 1

@Bart - Telfort 

Het is nog niet verholpen. Wel kreeg ik vanavond een vreemde mail van Telfort zonder verdere inhoud, maar met als onderwerp ‘Nieuwe datum Telfort Glasvezel Internet + Interactieve TV’.

Er hoeft toch niemand langs te komen om dit te verhelpen lijkt mij. Verder loopt het volgens mij niet helemaal vlekkeloos en helaas is dit niet de eerste keer.

Inhoud mail:

Reputatie 8
Badge +12

Ik zie dat mijn collega's er mee bezig zijn geweest. Er staat een nieuwe plandatum klaar wanneer de snelheid omlaag gaat. Dat is 6 december. Er hoeft hiervoor inderdaad geen monteur bij je thuis te komen. Als hij al iets moet doen, dan is het alleen in de centrale. 

Reputatie 1

Bedankt voor je snelle reactie. We wachten af.

Reputatie 8
Badge +12

Graag gedaan. Ik hoor na 6 december graag weer van je. 

Reputatie 1

@Bart - Telfort 

Bij deze meld ik mij weer. Nu hebben wij helemaal geen internet, bellen en televisie meer.

Powerlamp is groen

Internet is rood

Service is oranje

Ik begrijp echt niet waarom dit allemaal zo moeilijk is om de snelheid van 100/100 naar 50/50 te verlagen.

Zowel de router als het Genexis kastje opnieuw opgestart, zonder resultaat.

Zou jij voor een oplossing kunnen zorgen.

Reputatie 1

Alles doet het weer en de snelheid is verlaagd naar 50/50. Dit ziet er goed uit. 

helaas kan ik nog geen wijzigingen aanbrengen in Mijn Telfort, omdat er nog een lopende orders is. Kan de order worden afgesloten?

macl

Reputatie 8
Badge +12

Fijn dat inmiddels alles werkt. :) Je kan alleen nog geen wijziging aanbrengen. Dat zie ik ook, de order is nog niet administratief verwerkt. Dit zal niet lang meer duren. 

Reputatie 8
Badge +12

Inmiddels zie ik dat alles is afgehandeld en je weer een wijziging kan doorvoeren indien je dat wilt 

Reageer