beantwoord

Belt Telfort elke dag meerdere malen met een verlengaanbod?

• 14 december 2018
  • 12 reacties
  • 332 keer bekeken

Reputatie 1
Beste mensen,

Sinds een aantal weken wordt ik 2 of zelfs 3 keer per dag gebeld.
Het nummer is onbekend.
Nu denk ik dat Telfort dit doet ivm verlengen.
Hiervoor contact opgezocht met de klantenservice met de vraag of zijn dit kunnen nakijken.
Dit kunnen zij volgens de medewerker niet.

Nu zullen jullie zeggen, neem dan een keer het gesprek aan.
Ik heb helemaal geen zin om een onbekend nummer op te nemen en dat ga ik dus niet doen.

De medewerker gaf aan dat Telfort niet onbekend belt. Dit betwijfel ik.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Maar mocht iemand van Telfort dit lezen. Bel AJB niet meer! Ik ga namelijk NIET verlengen bij Telfort.
Kappen dus. Oh ja, ook niet op mijn 2e Telfort nummer.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 16 december 2018, 09:11

Hoi Jerry1978, wat irritant dat je zo vaak gebeld werd. Excuses daarvoor. Ik heb daarom meteen ook even jouw instellingen bekeken. Deze stonden aan onze kant anders dan in jouw Mijn Telfort. Dat is heel apart. Ik heb ze dus meteen aangepast. Het zal niet meer gebeuren.

Mocht je zo nog ander vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je.
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +4
Hallo @Jerry1978 ,
Als Telfort naar jou belt is dat in de regel een 088-nummer en vrijwel nooit anoniem.
Als je niet gebeld wilt worden door Telfort kun je dat zelf in MijnTelfort aangeven.
Reputatie 1
Het is bijna niet te geloven, maar net weer gebeld met een onbekend nummer.
Ditmaal wel het gesprek aangenomen. Wat bleek?

Het was dus WEL Telfort!

Aangegeven dat ze niet meer moesten bellen omdat het zeer irri is.

Nogmaals wij zijn KLAAR met Telfort!

Stoppen dus!
Reputatie 1
Beste JanD,

Ik heb het ff nagekeken in MijnTelfort.
Stond al dat Telfort mij NIET voor aanbieding mocht benaderen.
Doen ze dus wel gewoon.
Laat de moderators het anders voor je uitzoeken.
Als je de instellingen op niet benaderen hebt staan, gaat er iets verkeerd.

Wat je ook kunt doen is je aanmelden bij Het wettelijke Bel-me-niet Register of het
onderzoekfilter
Reputatie 8
Badge +4
Hallo @Jerry1978 ,
dan lijkt het er op dat Telfort zich niet houdt aan hun door hun zelf opgestelde voorwaarden🤔
Reputatie 1
Ik kijk er niet meer van op.

En JanD, mijn opmerking was meer grappig bedoeld hoor. Had ff hahahaha erbij moeten tikken.

Gt.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Jerry1978, wat irritant dat je zo vaak gebeld werd. Excuses daarvoor. Ik heb daarom meteen ook even jouw instellingen bekeken. Deze stonden aan onze kant anders dan in jouw Mijn Telfort. Dat is heel apart. Ik heb ze dus meteen aangepast. Het zal niet meer gebeuren.

Mocht je zo nog ander vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je.
Is dit ook weer een bug in het systeem van Telfort?
Zijn die privacy instellingen op je mobiel dan wel betrouwbaar?
Bij mij speelde namelijk hetzelfde probleem.

Zie topic: Klopt er iets niet in Mijn Telfort?
Reputatie 8
Badge +11
Ik lees het inderdaad. Nu heb ik rondgevraagd of er meer vragen hier over binnen zijn gekomen. Het lijkt dus individueel. Het lijkt er op dat de wijzigingen niet goed zijn opgeslagen.
Individueel, misschien, maar je komt er pas achter als je er mee te maken krijgt.
Bij Jerry1978 was het in eerste instantie ook een gok omdat het een privénummer betrof.
Niet iedereen zal direct aan Telfort denken bij een privénummer en het melden.
De fout ligt dus wel in het systeem van Telfort.
Reputatie 1
Dank je mandy. Beste Bart zal natuurlijk nooit iets toegeven omdat hij voor Telfort werkt. Oh ja, Bart. Laat telfort ook een stoppen met dat aangeleerde Ik begrijp dat het vervelend is enz enz bla bla en die loze excuses. Het interesseert jullie toch geen ..........
Reputatie 8
Badge +11
Ik ben het nog verder aan het uitzoeken waar het eventueel nog mis kan zijn gegaan. Hopelijk levert mij dat bruikbare informatie op zodat het niet meer voor kan komen.. Het had uiteraard niet mogen gebeuren. Toch is het gebeurd, dat vind ik jammer.

Reageer