BelStatus app werkt niet

• 24 juni 2012
  • 58 reacties
  • 17620 keer bekeken

Toon het eerste bericht

58 reacties

Badge +2
@ASALisse,

Vervelend dat de app niet werkt op uw toestel.

Niet zonder reden heb ik deze app nodig omdat ik op 25 september onverwacht, terecht of onterecht werd aangeslagen voor ongeveer 4000 MB dataverkeer.

Graag wijs ik u op het volgende:

Hoe betrouwbaar is BelStatus?
Hoewel de BelStatus met uiterste zorg is samengesteld en wij deze zo volledig en nauwkeurig mogelijk proberen te houden, is het overzicht slechts een indicatie van uw verbruik. Aan het overzicht kunnen geen rechten worden ontleend. Het daadwerkelijke verbruik en de daarmee samenhangende kosten, kunt u terugvinden op de eerstvolgende factuur.

Als alternatief kunt u de BelStatus ook op Mijn Telfort bekijken.

Daphne
De Iphone App is nog steeds niet functioneel.
Gebruik Iphone 3Gs met iOS6.
Badge
@mustaf,

Welkom op het forum! Zojuist de app getest op iOS6 en het werkt. Wat gaat er mis? Welke melding krijgt u?

Laïla
Laila,

Ik heb iPhone4 + IOS6 en ik heb 5 minuten geleden de BesStatus App maar weer eens gedownload in de hoop op een goed werkende versie.
Na het opstarten van BelStatus en het ingeven van mijn inloggegevens krijg ik de volgende meldingen. Melding 1: iPhone app en mobiele sites functioneren weer. Android app is ook beschikbaar, als nieuwe app(dus geen update!) Zoek op Telfort Belstatus.
Na enige seconden komt automatisch de volgende melding met als aanhef ¨Verbindingsfout¨. De inhoud van de boodschap: Er kan geen verbinding worden gemaakt. Zorg voor een goedwerkende 3G of Wifi verbinding.
De laatste melding kan niet kloppen omdat zowel mijn Wifi alswel mijn 3G prima werkt.
Ik heb de indruk dat ik een niet werkende testversie opstart als het waar is dat u geen enkel probleem ondervindt? Ik ben heel erg benieuwd naar uw antwoord. U kunt mij als redelijk technisch inschatten (elektrotechnisch ingenieur)
Badge
@ASALisse,

Er is maar 1 versie van de BelStatus-app. Ik heb de BelStatus-app getest op een iPhone 4 met iOS 6, op een iPad met iOS 6 en op een iPhone 3GS met iOS 5.2. Op alle apparaten is het gelukt om de BelStatus te bekijken, vreemd dat het bij u niet werkt. Zie hieronder mijn screenshots van gisteravond:

[ATTACH=CONFIG]222[/attach][ATTACH=CONFIG]223[/attach]

Ik wil u vragen om de app te wissen en opnieuw te downloaden. Zet daarna ook even uw telefoon uit- en aan voordat u de app weer opstart. Lukt het daarna nog steeds niet? Laat het dan aan mij weten.

Laïla
@mustaf,

Welkom op het forum! Zojuist de app getest op iOS6 en het werkt. Wat gaat er mis? Welke melding krijgt u?

Laïla

Beste Laila,

Het werkt inmiddels weer op mijn Iphone 3gs.
Thnx voor je reactie.

Mvg
Mustafa
verbindings fout wat is dat
[quote]verbindings fout wat is dat
help mijn 

Reageer