BelStatus app werkt niet

• 24 juni 2012
  • 58 reacties
  • 17620 keer bekeken

hallo,

ik heb net de belstatus geistalleerd op mijn htc one x. en als ik wil inloggen met de app dan zegt ie dat mijn wachtwoord icm mijn gebruikersnaam niet goed zijn, maar ik gebruik de zelfde inloggevens als op mijn telfort..

hoe kan het?? en hoe kan ik het oplossen.

58 reacties

Badge
Volgens mij zijn er gewoon problemen met de app. Vanmorgen kon ik opeens niet meer inloggen en kreeg een melding dat mijn wachtwoord niet klopte. Op de site kan ik wel inloggen. Ik heb mijn wachtwoord al gewijzigd maar dit helpt ook niet bij de app. Wachten tot maandag denk ik dus. Iemand anders al app-problemen?
Badge
@all,

Werk het inmiddels weer?

Laïla
Badge
Na even werkte het inderdaad weer. Ik merk wel dat de app wat langer nodig heeft aan het begin van de maand om de belstatus correct weer te geven. Zoals ik al in een ander topic aangaf, de belstatus heeft zo zijn kuren.

Door de inflatie is mijn abonnement qua kosten al veranderd, terwijl er in de voorwaarden staat dat dit niet geldt als je abonnement op 1 juli korter dan drie maanden loopt (mijn abo is van 25 mei) of lees ik het dan verkeerd?

Hoe dan ook, ik ga er maar vanuit dat de factuur achteraf klopt, want elke keer aankloppen als de belstatus niet juist is, daar wordt webcare ook niet vrolijk van.
Badge +4
De app zegt nu dat ik geen bundels heb. Raar 🙂
Badge +2
@Paultje en Erikk,

Graag kijk ik met u mee. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
De Telfort App werkt al dagen niet. Wanneer wordt het opgelost?
Badge +2
@Rapunzel,

Welke foutmeldingen en of rariteiten constateert u? U mag ook uw 06-nummer en merk/type toestel in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Daphne
de telfort belstatus app voor de windows phone is in ieder geval door mij gemaakt maar van de android en iphone weet ik het niet.

Momenteel lijkt het erop dat de webpagina van telfort (wap.telfort.nl/belstatus) geen informatie meer toont over belminuten, smsjes en internet. Daardoor doen waarschijnlijk de mobiele apps het niet goed.

Zou telfort dit misschien asap willen fixen?
Sinds een paar dagen werkt mijn iPhone-app voor de belstatus niet meer goed. Er wordt geen verbuik meer aangegeven.
Is dit een bekend probleem of is er bij mij iets niet in orde?

Groet,
Louis
Sinds afgelopen vrijdag overgestapt naar Telfort.

Zowel op mijn iphone als op mijn android tablet de app belstatus geinstalleerd. Beide toont geen gegevens.

Theo
Badge +2
@all,

De gegevens in de BelStatus app zijn momenteel mogelijk niet correct of volledig. Wij werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Daphne
ik gebruik al lang de telfort app (android) om te zien hoe mijn tegoed er uitziet, sinds dit weekend werkt hij niet meer: ik zie enkel het internet gebruik en de app vermeldt verder dat ik GEEN BELTEGOED n GEEN SMS TEGOED heb. Vreemd! Ik heb gekeken of dat ook in mijn oude Galaxy mini het geval was, en inderdaad dezelfde meldingen.... Waar kan dit aan liggen (gebruik nu de Alcatel OT 995)
Badge +4
Waar dit aan kan liggen? Lees het bericht boven die van jou eens 🙂
Duurt al een tijdje die storing vande belstatus.app

Iemand een idee hoelang het nog gaat duuren voor ie weer werkt. ?
Do storing duurt nu al 2 weken! Wanneer kunnen we een oplossing verwachten, aangezien een hoop mensen klagen over de windows phone belstatus app die gebruik maakt van deze site...
Hier hetzelfde probleem. 
bij mij dan 1 week pas in tegenstelling bij andere.
maar wat een ergenis altijd maar op internet kijken inloggen status bekijken, het is wel zo makkelijk om je status in de gaten te houden.

en dat er ergens een fout optreedt is te begrijpen maar een app die door zoveel mensen word gebruikt
en nog steeds niet naar behoren werkt is wel een zwak vind ik.

EN AL EEN IDEE WANNEER HET WEER WERKT?

gr. Jochen
En tot nu toe werkt nog steeds niet de  BELSTATUS.apk op mijn android gsm.
Gaat ie deze maand nog werken of ?????

Dutch Flash
Badge
Al weken werkt jullie belstatus app voor android niet meer.
Diverse mails over verstuurd via de app, maar niks nada.
Is er nog iets gaande bij die devs van jullie, of is iedereen al op vakantie???
Al weken werkt jullie belstatus app voor android niet meer.
Diverse mails over verstuurd via de app, maar niks nada.
Is er nog iets gaande bij die devs van jullie, of is iedereen al op vakantie???

Denk dat ze op vakantie zijn gegaan. :rolleyes:

Baal er ook van dat die app niet werkt op mijn android.
Tjonge jonge wanneer werkt dat ding nu eens???
wat een service zeg pfffffffffffffffff
Badge +4
Wel slecht dat deze al zo lang niet werkt inderdaad.
Badge
@harmony895 en DutchFlash,

Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn wel degelijk hiermee bezig, naar verwachting wordt het probleem vandaag opgelost. De BelStatus via Mijn Telfort kunt u wel gewoon inzien, ook via uw mobiele telefoon.

Laïla
Badge
Dat klopt kan het ook via jullie site doen.
Maar deze is niet echt mobiel vriendelijk, je scrollt en zoomt je een ongeluk.
Of is er ook een andere versie van jullie internet site??
Badge
Ja, daar heb ik ook last van. Heb sinds ong. 3 weken deze app geinstalleerd, maar krijg ook dezelfde melding!
Reeds 2x met Telfort contact gehad waar ze zeiden dat het aan de App lag. Er wordt volgens zeggen aan gewerkt, kan nog zeker een week duren. We zullen het zien.
Badge
@harmony895,

Er is ook nog een mobiele versie van BelStatus, ga hiervoor naar wap.telfort.nl/belstatus.

Laïla

Reageer