beantwoord

Beloofde extra's niet gekregen

• 6 november 2016
  • 12 reacties
  • 381 keer bekeken

Reputatie 1
Voor de verlenging van mijn abonnement kreeg ik het volgende aanbod:
Overzicht van uw bestelling

Eenmalig Per maand

150 belminuten (+25 min extra) 7,-
onbeperkt sms 0,-
500 MB internet (+200 MB extra) 5,50
InternetVersneller 0,-
Totaal 0,- 12,50

Dan verwacht ik dus per maand 175 minuten + 700 MB te krijgen. Maar op mijn abonnementsgegevens ontbreken die extra's: er staat gewoon 150 minuten + 500 MB. De gratis SMS-jes en Internetversneller 4G staan er wel op. Hoe komt dat de extra belminuten en MBs er niet bijgevoegd zijn?
icon

Beste antwoord door Marissa - Telfort 9 november 2016, 09:06

Hey ko_van_den_berg

Wat fijn dat je bij ons verlengd hebt! :)
Je krijgt het klantvoordeel wel maar deze vind je inderdaad niet terug op papier omdat je hier ook niet voor gaat betalen. Onze excuses hiervoor.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag van je! 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hey ko_van_den_berg

Je krijgt het klantvoordeel wel maar deze vind je inderdaad niet terug op papier omdat je hier ook niet voor gaat betalen. Onze excuses hiervoor.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag van je! 🙂
Reputatie 1
Hoi Marissa,

Ik zou ook de internetversneller moeten krijgen. Dat is toch 4G?
Nou, die heb ik nog nooit in mijn scherm gezien (iPhone 5), hoewel ik in de instellingen heb opgegeven dat ik 4G wil gebruiken. Er staat altijd 3G (of het WiFi-symbool).
Hoe komt dat?

Hey ko_van_den_berg

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag van je! :)
Reputatie 1
Badge +1
Hey ko_van_den_berg,

4G is inderdaad de internetversneller. Helaas ondersteunt iPhone5 geen 4G netwerk.
Dit gaat vanaf de iPhone 5S serie.
Reputatie 1
Dat lijkt me sterk, want ik heb een mogelijkheid voor 4G bij Instellingen-Mobiel Netwerk-Opties mobiele data-Gesprekken en data. Daar kan ik kiezen tussen 2G, 3G en 4G. Bovendien ken ik iemand met net zo'n iPhone, waar wél 4G in het schermpje verschijnt.
Reputatie 1
Telfort gebruikt het mobiele netwerk van KPN. KPN gebruikt de LTE-banden 20 (800 MHz), 3 (1800 MHz) en 7 (2600 MHz). (voor deze discussie kun je zeggen LTE=4G)
Het model dat ik heb, is iPhone 5 (GSM/LTE 1, 3, 5/International). Dat model ondersteunt de LTE-banden 1, 3 e 5. Dan zou mijn iPhone 5 dus echt wel 4G moeten kunnen laten zien.
Is het misschien zo dat band 3 in lang niet alle GSM-cellen gebruikt wordt?
Is het in te zien welke banden in welke cellen gebruikt worden?
Reputatie 1
Badge +1
Hey ko_van_den_berg,

Waarschijnlijk heft de persoon die je kent dan een iPhone5S, op de gewone iPhone5 serie is geen 4G mogelijkheid.
Reputatie 1
Zoals ik eerder al schreef: mijn iPhone 5 heeft 4G die kan werken in de LTE-banden 1, 3 en 5. KPN gebruikt de LTE-banden 3, 7 en 20. Mijn iPhone 5 zou dus moeten kunnen werken met KPN/Telfort in LTE-band 3, want dat is een band die mijn iPhone 5 heeft én die KPN gebruikt.
Reputatie 1
Badge +1
Hey ko_van_den_berg,

Zou je je gegevens : 06-nummer, postcode+huisnummer en laatste 3 cijfers van het rekeningnummer in een privébericht naar me toe willen sturen.
Ik ga dan intern voor je nakijken hoe je instellingen staan.

Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
Privé-bericht is verstuurd.
Reputatie 1
Badge +1
Hey ko_van_den_berg,

Dankjewel voor je reactie 🙂.
Mijn excuses!! Mijn informatiesite geeft aan dat iPhone5 dit niet zou ondersteunen.
Je instellingen stonden in dit geval niet goed, als je het toestel uit en aan zet zou het opgelost moeten zijn.

Zou je het me even willen laten weten? 🙂
Reputatie 1
OK: nu werkt het.
Als jouw informatiesite je de verkeerde informatie geeft, kun jij daar persoonlijk niet veel aan doen, maar ik wil toch even kwijt dat ik dit een slechte service vond van Telfort.
Als ik niet een meer dan gemiddelde kennis van mobiele telefonie had gehad en als ik niet zo vasthoudend zou zijn geweest, zou ik gewoon zijn afgepoeierd zonder oplossing.
Hoeveel klanten heeft Telfort op deze manier benadeeld en met een kluitje in het riet gestuurd?

Niettemin, Marissa, bedank ik je dat jij van jouw kant ook hebt volgehouden.
Reputatie 1
Badge +1
Hey ko_van_den_berg,

Daar heb je inderdaad volkomen gelijk in.
Gelukkig is het nu opgelost.
Het nadeel van het forum is dat ik hier niet meteen je gegevens in kan zien. Wanneer je belt of mailen (vroeger) zien we gelijk je gegevens en is dit het eerste wat we controleren.

Ik wil je alvast een heel fijn, snel over het websurfend, weekend wensen. 🙂