Bellen met Telfort

• 2 december 2012
  • 13 reacties
  • 4554 keer bekeken

Badge
Waarom is het niet mogelijk om de voicemail in of uit te schakelen bij mijn vaste telefoon aansluiting? Na inloggen bij mijn Telfort wordt die mogelijkheid niet geboden.

13 reacties

http://kpn-klantzm.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/13258/~/handleiding-voicemail-vaste-aansluiting-inschakelen-en-uitschakelen-(vast
Kopieer deze linke n kijk of ik je genoeg heb geholpen. Bij telfort is het het zelfde:)
Reputatie 8
Badge +16
Echt wel, inloggen op je Mijn Telfort
Midden onder Mijn instelligen - Instellingen vast bellen wijzigen - ik wil mijn instelligen wijzigen - midden bovenaan kan je voicemail uit of aan zetten
Badge
Midden onder Mijn instelligen - Instellingen vast bellen wijzigen - ik wil mijn instelligen wijzigen - midden bovenaan kan je voicemail uit of aan zetten

Instellingen voor vast bellen

Hieronder kunt u aangeven wat u wilt doen: uw instellingen wijzigen of nummerbehoud aanvragen.

Met nummerbehoud kunt u een vast telefoonnummer meenemen naar Telfort vast bellen. Het telefoonnummer dient op uw naam geregistreerd te zijn.

Bedankt voor je bericht. Dat heb ik ook gezien maar hieronder staat niets om de instellingen te wijzigen. Er wordt niets weergegeven.

groet
Reputatie 8
Badge +16

Bedankt voor je bericht. Dat heb ik ook gezien maar hieronder staat niets om de instellingen te wijzigen. Er wordt niets weergegeven.

groet

Ik zie dit:
http://img713.imageshack.us/img713/1390/telfort.jpg
Wanneer ik op instellingen wijzigen klik kan ik in het vervolg scherm mijn settings aanpassen
Reputatie 8
Badge +17

groet

Ik zie dit:
http://s6.postimage.org/q62vttpxp/Telfort.jpg
Wanneer ik op instellingen wijzigen klik kan ik in het vervolg scherm mijn settings aanpassen

Zo, heb jij een 2 inch scherm ofzo? Ik kan het niet lezen... ;)

misschien even een nieuwe schermafdruk neerzetten?
Reputatie 8
Badge +16
Ik weet het, maar wat ik ook probeer ik krijg de afbeelding niet in het correcte formaat

Als je hier kijkt kan je de afbeelding wel vergroten

http://imageshack.us/photo/my-images/837/telforty.jpg/
Badge
Ik weet het, maar wat ik ook probeer ik krijg de afbeelding niet in het correcte formaat

Als je hier kijkt kan je de afbeelding wel vergroten

http://imageshack.us/photo/my-images/837/telforty.jpg/

Als ik mijn instellingen van bellen wil wijzigen vind ik dat scherm niet meer waar ik die instellingen kan aanpassen. B.v nummerweergave, voicemail.
Ik krijg dan het bericht "hieronder kunt u uw instellingen aanpassen"' maar daar staat niets dat is het probleem
Reputatie 8
Badge +16
Dan vraag ik me af of je nummer wel geporteerd is
Reputatie 4
Badge +3
@frankotter,

Ik zie op jouw verbinding geen problemen met de vaste telefoon. Is het inmiddels gelukt om het wijzigen van de instellingen?

Zoals Tuut-Tuut zegt, kan dit inderdaad in jouw Mijn Telfort.

Henk
Badge
@frankotter,

Ik zie op jouw verbinding geen problemen met de vaste telefoon. Is het inmiddels gelukt om het wijzigen van de instellingen?

Henk

Instellingen voor vast bellen
Hieronder kunt u aangeven wat u wilt doen: uw instellingen wijzigen of nummerbehoud aanvragen.
Met nummerbehoud kunt u een vast telefoonnummer meenemen naar Telfort vast bellen. Het telefoonnummer dient op uw naam geregistreerd te zijn.

Deze tekst wordt weergegeven maar er onder staat er verder niets. Geen beeld van de instellingen
Reputatie 8
Badge +16
Dan is of het nummer niet goed gekoppeld of staat op een andere naam, log je wel correct in?
Staat telefonie wel op je factuur en zo ja met dezelfde gebruikersnaam als je internet abbo?
Badge
@frankotter,

Henk

Nee, het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik weet niet wat de oorzaak is.
Maar ik kan niet meer de instellingen van vastbellen aanpassen, dat was in het verleden wel mogelijk.
De pagina van de instellingen wordt niet weergegeven. Ik kan wel naar een ander ab van vast bellen, die mogelijkheid heb ik wel. Er is contact geweest met de helpdesk a zoveel per minuut dat gaf ook geen oplossing.
Badge
@frankotter,

Henk

Ik denk dat ik nu de reden weet van mijn probleem. Mijn vermoeden is dat mijn nummer niet geporteerd is. Bij het inloggen zie ik ergens het startnummer van Telfort niet mijn huidige nummer. Als ik dat nummer bel is ie niet berijkbaar. Maar hoe pas ik dat aan? Is dat wel op te lossen? Wie doet dat?

Reageer