beantwoord

Bel verbruik over meerdere maanden via desktop geen apps!

  • 13 juli 2018
  • 2 reacties
  • 172 keer bekeken

Hoi,

Ten eerste fix nou eens jullie website. Nog steeds gaat het inloggen, onnodig kudt. Voor veel handelingen moet ik dubbel inloggen.
Zelfs om dit topic aan te maken, wordt een nieuw gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd.

Hoe dan ook.
Ik wil net als 'vroeger' mijn belverbruik over meerdere maanden zien. Nu kan ik alleen van de huidige maand mijn bel verbruik zien.
Ik wil niet met apps werken. Graag wil ik bestanden op mijn desktop zetten.

groeten

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door jimny 13 juli 2018, 04:17

Je hoeft niet beslist met een app te werken om e.e.a. in te zien, je kunt ook gewoon inloggen op je mijn Telfort mobiel of thuis.
Daar kun je dus ook je factuur raadplegen waarin elke minuut en mb staat vermeld.

Overigens bestaat je account nog steeds als Arnoud2

https://forum.telfort.nl/mobiele-telefoon-332/sms-dienst-aanmelden-lukt-niet-66379/index1.html#post553588
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je hoeft niet beslist met een app te werken om e.e.a. in te zien, je kunt ook gewoon inloggen op je mijn Telfort mobiel of thuis.
Daar kun je dus ook je factuur raadplegen waarin elke minuut en mb staat vermeld.

Overigens bestaat je account nog steeds als Arnoud2

https://forum.telfort.nl/mobiele-telefoon-332/sms-dienst-aanmelden-lukt-niet-66379/index1.html#post553588
Tnx, het werkt nu.

Reageer