beantwoord

Bankrekening wijzigen Mijn Telfort gaat niet

• 29 juli 2013
  • 9 reacties
  • 2326 keer bekeken

Badge +1
Ik heb met Internet Exploerer 10, Firefox Mozilla en Google Chrome geprobeerd mijn bank rekeningnmummer te wijzigen maar krijg dan steed de volgende melding:

Deze pagina kon niet worden geladen, het is onmogelijk verder te navigeren. Het is veteist een browser te gebruiken waarbij javascript aanstaat (Bijvoorbeeld Internet Explorer 6, 7 of Mozilla Firefox)

Java is de laatste versie, Internet Explorer gereset, Windows ge-updated (was alleen Office wat een sp2 kreeg) pc herstart, melding blijft bestaan.
Andere pc geprobeerd en ook hiervan dezelfde melding.

Is het via deze weg mogelijk dat hier naar kan worden gekeken wat er aan de hand is? Of ligt het echt aan mijn beiden pc's (1x Windows 7 de ander Linux Ubuntu)
icon

Beste antwoord door Henk 7 augustus 2013, 16:09

Beste Henk,

Ik heb je een PB gestuurd.

Moose

Ontvangen en voor je aangepast. :)

Op de normale manier is het overigens ook weer mogelijk.

Henk
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Ik heb met Internet Exploerer 10, Firefox Mozilla en Google Chrome geprobeerd mijn bank rekeningnmummer te wijzigen maar krijg dan steed de volgende melding:

Deze pagina kon niet worden geladen, het is onmogelijk verder te navigeren. Het is veteist een browser te gebruiken waarbij javascript aanstaat (Bijvoorbeeld Internet Explorer 6, 7 of Mozilla Firefox)

Java is de laatste versie, Internet Explorer gereset, Windows ge-updated (was alleen Office wat een sp2 kreeg) pc herstart, melding blijft bestaan.
Andere pc geprobeerd en ook hiervan dezelfde melding.

Is het via deze weg mogelijk dat hier naar kan worden gekeken wat er aan de hand is? Of ligt het echt aan mijn beiden pc's (1x Windows 7 de ander Linux Ubuntu)

Wat vervelend, ik heb het zojuist ook geprobeerd en het lijkt inderdaad niet te werken. Ik ga dit voor je doorzetten en bij updates zal ik je inlichten.

Mijn excuus voor het ongemak.

Henk
Badge +1
Beste Henk,

Dank voor de info.
Is het mogelijk via een PB mijn nieuwe bank rekening kenbaar te maken, zodat dit de volgende maand voor Telfort Internet goed kan worden afgeschreven? Of zal ik dit afwachten?
Reputatie 4
Badge +3
Beste Henk,

Dank voor de info.
Is het mogelijk via een PB mijn nieuwe bank rekening kenbaar te maken, zodat dit de volgende maand voor Telfort Internet goed kan worden afgeschreven? Of zal ik dit afwachten?

Zodra ik meer weet zal ik dit plaatsen, indien nodig zal ik je vragen naar het rekeningnummer :)

Henk
Badge +1
Ok Henk, dan wacht ik dat af, maar hopelijk binnen een aantal weken anders er wordt geprobeerd af te schrijven van een niet bestaand bankrekeningnummer.
Ik heb het zojuist weer geprobeerd maar de melding blijft bestaan.
Ik wacht op je oplossing
Badge +1
Beste Henk,

Is er al iets meer bekend? Heb zojuist weer geprobeerd maar de foutmeldingen blijven bestaan.
Reputatie 4
Badge +3
Beste Henk,

Is er al iets meer bekend? Heb zojuist weer geprobeerd maar de foutmeldingen blijven bestaan.

Zou je mij in een privébericht het nieuwe rekeningnummer en de tenaamstelling willen sturen? Dan pas ik het voor je aan.

Henk
Badge +1
Beste Henk,

Moose
Reputatie 4
Badge +3
Beste Henk,

Moose

Ontvangen en voor je aangepast. :)

Op de normale manier is het overigens ook weer mogelijk.

Henk
Badge +1
Henk, dank je wel!

Reageer