beantwoord

App werkt niet; "oeps er gaat iets fout"

• 2 februari 2018
  • 14 reacties
  • 2585 keer bekeken

Ik ben van prepaid overgestapt op een abonnement. Nu kan ik in de app mijn gegevens niet meer inzien
Ook op de site niet. 3x naar de klantenservice gebeld, geen oplossing. Wie herkent dit?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 19 februari 2018, 16:42

Dan kan je inderdaad erg weinig met Mijn Telfort. Dit ga ik voor je laten onderzoeken door de beheerders van Mijn Telfort. Als ik iets van hen hoor, dan hoor je het gelijk van me. Ik moet er dus op een later moment op terug komen bij je.

Hoi Lucia, mijn collega's geven aan dat het opgelost is. Kan je dit bevestigen?
Bekijk reactie

14 reacties

Is je nieuwe abo al ingegaan?
App al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.?
Ja, al een paar keer opnieuw geïnstalleerd. Ik krijg steeds een groen scherm, succesvol ingelogd. En daarna:oeps, er gaat iets fout. Probeer het later nog eens.
Wellicht moet er ergens een nieuwe link worden gelegd vanwege de verandering naar abonnement. Werkt het via Mijntelfort site wel goed?
Dat heb ik ook aan de telefonische helpdesk gevraagd maar zij weten het niet.
Dat heb ik ook aan de telefonische helpdesk gevraagd maar zij weten het niet.

Dat kan je toch zelf proberen..??:?
Ook op de site kom ik niet verder. Volgens mij moeten ze allestappen bij het overzetten van prepaid naar abonnement overnieuw doen maar volgens de helpdesk kan dat niet.
Kijk dat is goede info staat je klantnummer of postcode in je profiel dan zou een Telfort medewerker zodra dit topic aan de beurt is kunnen achterhalen waar het is mis gegaan.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Lucia, welkom op het forum. Nadat je overgestapt bent vanuit prepaid naar een abonnement werkt je Mijn Telfort omgeving niet goed. Uit de contacten van mijn collega's haal ik dat je bepaalde stukken van Mijn Telfort niet kan inzien, in je reacties geef je aan dat je na het succesvol inloggen ziet staan dat er iets is fout gegaan. Kan je mij omschrijven wat je wel en niet op Mijn Telfort in kan zien? Bijvoorbeeld je verbruik, je abonnementsgegevens en je belstatus. Daarmee kan ik wat beter proberen vast te stellen wat er fout gaat.

@nelly jacoba en galdor, thanks! 🙂
Ik kan geen verbruiksgegevens inzien, en ook geen facturen. Ook kan ik geen instellingen inzien of wijzigen. Ik hoop dat jullie een oplossing kunnen vinden.
Reputatie 7
Badge +7
Dan kan je inderdaad erg weinig met Mijn Telfort. Dit ga ik voor je laten onderzoeken door de beheerders van Mijn Telfort. Als ik iets van hen hoor, dan hoor je het gelijk van me. Ik moet er dus op een later moment op terug komen bij je.
Reputatie 7
Badge +7
Hou Lucia, een korte update vanuit hier. Mijn collega's hebben de aanleiding gevonden en werken nu aan een oplossing. We doen ons best om de app zo snel mogelijk weer in dienst te hebben voor je. 🙂
Reputatie 7
Badge +7

Hoi Lucia, mijn collega's geven aan dat het opgelost is. Kan je dit bevestigen?
Ja het werkt nu goed. Hartelijk bedankt voor de hulp. Maar ik vind het wel heel omslachtig dat dit via het forum moet, het zou toch gewoon met een telefoontje moeten kunnen?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Lucia, die mening deel ik met je. Ben heel blij dat het weer goed werkt! De collega's die je hebt gesproken heb ik hierover ingelicht. Ook zij hadden je dit door kunnen zetten naar de collega's die dit kunnen aanpassen. Zij verontschuldigen zich hiervoor en zijn blij dat ik het een en ander heb kunnen uitleggen.

Reageer