beantwoord

Annuleringskosten terwijl ik niets geannuleerd heb

• 22 februari 2018
  • 22 reacties
  • 266 keer bekeken

Beste,

Ik krijg al maanden de melding annulerings kosten bij mijn huidige verbruik. Terwijl ik niets geannuleerd heb. Kunnen jullie hier spoedig over berichten? En het probleem spoedig oplossen het gaat om mijn vaste aansluiting.
Ik heb de screenshot erbij gevoegd en ik vind het heel vervelend en hoop dat jullie met de oplossing komen. Op een ander apparaat geeft hij dit ook aan heb ook de app opnieuw gedownload en meerdere keren gekoppeld maar het probleem blijft. Het gaat over de app niet over mijn telfort via de site daat word het wel goed aangegeven. Heb dit in augustus ook gehad. Toen is het ook opgelost.
icon

Beste antwoord door D.D.B 30 maart 2018, 19:12

Beste Wieger,

Zoals u kunt zien is het probleem nu opgelost. Mijn dank is heel groot.

Met vriendelijke groet,

D.D.B.
Bekijk reactie

22 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hallo D.D.B., welkom op het forum Dat snap ik goed dat je dit vervelend vindt en dit is een fout vanaf onze kant. Sorry daarvoor en ook dat je niet eerder geholpen bent hierbij, terwijl je het volgens mij al meerdere keren hebt aangegeven. Fijn dat je afbeeldingen hebt toegevoegd, dat verduidelijkt het voor ons, bedankt daarvoor.
Aan de hand van je gegevens heb ik een ticket hiervoor aangemaakt om te kijken waar de kink in de kabel zit en hoe we dit kunen oplossen. Dit ticket gaat naar een Technische Afdeling toe. Zodra ik reactie heb, dan kom ik terug bij je. Dat wordt na het weekend.
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb het wel meerdere malen gemeld maar toen was er geen actie ondernomen. Dus ik dacht ik doe het op deze manier. Maar we wachten het wel even af.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi D.D.B., graag gedaan en dat mag je verwachten van ons. Het lijkt erop dat het systeem waar je abonnement instaat en Mijn Telfort ergens niet goed gekoppeld zijn en dat is iets wat aan onze kant in de achterliggende techniek zit. Dat moeten wij hier veranderen, dus ik ben blij dat je ons hier hebt gevonden. We hebben contact 🙂.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi D.D.B., ik kreeg net bericht dat ze aan de slag zijn met het ingediende ticket. Wil je eens kijken hoe je het nu ziet in de app?
Hoi Cindy,

Bij deze stuur ik je even een print screan van wat ik zie in mijn telfort.

Maar we wachten even rustig af.

Bedankt voor het snelle handelen.
Reputatie 6
Badge +7
Bedankt voor je reactie, dan gaan we er verder mee aan de slag 🙂.
Beste Cindy,

Tot op heden is het probleem nog steeds niet opgelost.
Beste,

Het probleem is nog steeds niet opgelost.
Ik heb een screenshot erbij gedaan.
Ik ben nu ook aan het twijfelen om weg te gaan. Ik ben toch contractloos.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi D.D.B, dit zijn dingen die vaak even tijd in beslag nemen. Zodra ik een update heb dan om ik bij je de lucht 🙂.
Beste,

Tot op deden is het probleem nog niet opgelost. Ik dacht dat hier iets aan gedaan zou worden. Maar helaas. :@:@:@
Reputatie 7
Badge +7
Hoi D.D.B, in afwezigheid van Cindy reageer ik in dit topic. Aan de hand van de melding van Cindy hebben onze techneuten het jammer genoeg nog niet weten te achterhalen. Ik ga dit verder najagen bij hen. Het blijkt een complex vraagstuk te zijn, waarin de afwijking die je op Mijn Telfort ziet nog niet te verklaren is. Ik kan me erg goed voorstellen dat je een duidelijk overzicht wilt van je gemaakte kosten. Dit zal ik voor je na blijven jagen.
Dank u wel!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi D.D.B., van mijn collega's heb ik nog geen terugkoppeling gekregen. Zij hebben deze melding nog in onderzoek. Ik ben bang dat ik pas na het weekend meer te horen krijg.
Is goed we wachten het maar even af.
Fijn dat u er zo bovenop zit.

Met vriendelijke groet,

D.D.B
Reputatie 7
Badge +7
Hoi D.D.B, ik heb wat nieuws vanaf het front. Van mijn collega's heb ik begrepen dat het probleem herkend is en dat ze kijken naar een passende oplossing. Hierin is voor mij nog niet geheel duidelijk wat dit voor jou inhoudt en wat je hiervan concreet mag verwachten. Dat ga ik nog voor je na.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi D.D.B., de oplossing is gevonden, echter is dit een vrij ingrijpende aanpassing in onze systemen gebleken. Het onderzoek heeft een ontwerpfout aan het licht gebracht. Om dit te herstellen is een verbetering van ons systeem aangevraagd. Het is mij jammer genoeg nog niet duidelijk wanneer deze verbetering uitgevoerd gaat worden.
Beste Wieger, ik hoop dat dit spoedig zal lukken en ik ben blij dat jullie nu weten waar het vandaan komt. Zodra u meer weet wilt u mij dan op de hoogte brengen?

Met vriendelijke groet,

D.D.B
Reputatie 7
Badge +7
Dat zal ik zeker doen!
Beste Wieger,

Zoals u kunt zien is het probleem nu opgelost. Mijn dank is heel groot.

Met vriendelijke groet,

D.D.B.
Reputatie 7
Badge +7
Dat is zeer goed nieuws! Dan hebben mijn collega's toch een alternatieve oplossing wat betreft de weergave gedaan, maar zal de structurele oplossing voor wat betreft de annuleringskosten en hoe je die ziet nog langer op zich laten wachten. Fijn dat je overzicht weer klopt! 😳
Beste Wieger en Cindy ik wil jullie heel erg bedanken dat jullie er zo bovenop zaten voor mij. Echt super opgelost. Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat. :$:$ alvast een fijn paas weekend.

Groetjes D.D.B

Reageer