beantwoord

Annuleringskosten in rekening gebracht

  • 1 augustus 2018
  • 17 reacties
  • 354 keer bekeken

Reputatie 1
Willen jullie me bedonderen of zo?????????? ben al 10 jaar trouwe klant. volgens mij klopt bij jullie toch iets niet. en zo als ik al gezocht heb is dit probleem vaker voor gekomen.

In "Mijn Telfort" staat bij de abonnementsgegevens Annuleringskosten van € 200,-
Terwijl ik niets geannuleerd heb. Kunnen jullie hier spoedig over berichten? En het probleem spoedig oplossen het gaat om mijn vaste aansluiting.

https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/annuleringskosten-in-rekening-gebracht-72452
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/annuleringskosten-terwijl-ik-niets-geannuleerd-heb-74396/index1.html#post617158
https://forum.telfort.nl/internet-267/glasvezel-niet-besteld-toch-annuleringskosten-42544






icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 6 augustus 2018, 15:51

Update van mijn kant. Dit hier nagevraagd, ook naar aanleiding van de voorbeelden. Blijkt dat er geen extra check aanwezig is wanneer die knop wordt ingedrukt. Dus 1x indrukken = toedeledokie + annuleringskosten. Niet handig. We hebben dit nu in scoop en we gaan het fixen. Dank voor de voorbeelden ook.
Bekijk reactie

17 reacties

Reputatie 1
ik heb niks aangevraagd en niks geannuleerd

eerst werd ik beschuldig van hacken op 1 juli en nu dit en bedankt.

en door dit grapje van jullie. is het leuke dingen doen voor mijn kids weer ingekort deze vakantie en bedankt.
Reputatie 1
Willen jullie me bedonderen of zo?????????? ben al 10 jaar trouwe klant. volgens mij klopt bij jullie toch iets niet. en zo als ik al gezocht heb is dit probleem vaker voor gekomen.

In "Mijn Telfort" staat bij de abonnementsgegevens Annuleringskosten van € 200,-
Terwijl ik niets geannuleerd heb. Kunnen jullie hier spoedig over berichten? En het probleem spoedig oplossen het gaat om mijn vaste aansluiting.

ik heb niks aangevraagd en niks geannuleerd
en door dit grapje van jullie. is het leuke dingen doen voor mijn kids weer ingekort deze vakantie en bedankt.

eerst werd ik beschuldig van hacken op 1 juli en nu dit en bedankt.




https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/annuleringskosten-in-rekening-gebracht-72452
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/annuleringskosten-terwijl-ik-niets-geannuleerd-heb-74396/index1.html#post617158
https://forum.telfort.nl/internet-267/glasvezel-niet-besteld-toch-annuleringskosten-42544
Reputatie 5
Badge +8
Hi Robert. Ik zal het kort houden. Nee, we willen jou niet bedonderen!!!!!

Zou je je profiel willen aanvullen met al je gegevens en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken en waar nodig uiteraard corrigeren. 😉
@Alex - Telfort
In dit topic heb ik @Robert Koll geadviseerd om te wachten op een reactie van de moderator.
https://forum.telfort.nl/internet-267/annuleringskosten-77253/index1.html#post637570

Daarom even deze service, deze vermelding van mij.😎
Reputatie 1
Beste @Alex - Telfort

de gegevens zijn aangevuld, hoop dat het goed is gebeurd.

ik had vanmorgen contact met een van jullie medewerkers Janou. die melde mij het volgende.

Janou: We hebben op een verkeerde knop gedrukt. De knop naast ''nieuwe order'' is annuleringskosten. Vandaar dus.. Niks aan de hand gelukkig. We gaan het bedrag gelijk crediteren, we zijn waarschijnlijk nog op tijd dat het helemaal niet wordt afgeschreven. Als dit niet zo is dan ontvang je dit bedrag weer zo snel mogelijk terug. Excuses voor het ongemak.

Janou: De rekeningen gaan vanzelf maar door dit foutje kwam er een bedrag bij, we mogen nooit aan deze knop zitten maar ik denk niet dat de persoon die dit heeft gedaan dit door heeft gehad. We nemen dit natuurlijk mee.

als u dit zou kunnen nakijken en wanneer dit is geregeld, ik hoop binnen 1 week want eind komende week gaat het bedrag al van mijn rekening af.

ik hoor van u

@Friesian dank u vriendelijk
Reputatie 5
Badge +8
Hi Robert. I.v.m. privacy heb ik je een privébericht gestuurd.
Reputatie 2
Beste @Alex - Telfort

de gegevens zijn aangevuld, hoop dat het goed is gebeurd.

ik had vanmorgen contact met een van jullie medewerkers Janou. die melde mij het volgende.

Janou: We hebben op een verkeerde knop gedrukt. De knop naast ''nieuwe order'' is annuleringskosten. Vandaar dus.. Niks aan de hand gelukkig. We gaan het bedrag gelijk crediteren, we zijn waarschijnlijk nog op tijd dat het helemaal niet wordt afgeschreven. Als dit niet zo is dan ontvang je dit bedrag weer zo snel mogelijk terug. Excuses voor het ongemak.

Janou: De rekeningen gaan vanzelf maar door dit foutje kwam er een bedrag bij, we mogen nooit aan deze knop zitten maar ik denk niet dat de persoon die dit heeft gedaan dit door heeft gehad. We nemen dit natuurlijk mee.

als u dit zou kunnen nakijken en wanneer dit is geregeld, ik hoop binnen 1 week want eind komende week gaat het bedrag al van mijn rekening af.

ik hoor van u

@Friesian dank u vriendelijk

"we mogen nooit aan deze knop zitten maar ik denk niet dat de persoon die dit heeft gedaan dit door heeft gehad" mss handig om die knop dan weg te (laten) halen?
Reputatie 5
Badge +8
[quote=arie61]Beste @Alex - Telfort

"we mogen nooit aan deze knop zitten maar ik denk niet dat de persoon die dit heeft gedaan dit door heeft gehad" mss handig om die knop dan weg te (laten) halen?


Mwah, ja en nee. Zonder die knop kunnen we nooit meer iets doen. Ik stem eerder voor om die beunhaas even goed op te voeden. 😉
Reputatie 2
Is ook een optie, of bv die knop niet zichtbaar voor iedereen te maken zodat er niet per ongeluk op geklikt wordt
Is ook een optie, of bv die knop niet zichtbaar voor iedereen te maken zodat er niet per ongeluk op geklikt wordt

Strak plan. Want dit is niet de 1e keer...😯
Reputatie 5
Badge +8
Is ook een optie, of bv die knop niet zichtbaar voor iedereen te maken zodat er niet per ongeluk op geklikt wordt

Strak plan. Want dit is niet de 1e keer...😯


Heb je voorbeelden voor me? Dan zorg ik ervoor dat we die medewerkers erop wijzen of alsnog goed opleiden als het blijkbaar zo vaak misgaat.


Is ook een optie, of bv die knop niet zichtbaar voor iedereen te maken zodat er niet per ongeluk op geklikt wordtStrak plan. Want dit is niet de 1e keer...😯
Heb je voorbeelden voor me? Dan zorg ik ervoor dat we die medewerkers erop wijzen of alsnog goed opleiden als het blijkbaar zo vaak misgaat.

De medewerker die blijft verkondigen dat alle oud glasvezel gebruikers eind van het jaar overgezet moeten zijn. En voor een simpele downgrade mensen laat switchen. Hoop niet dat het daarbij om dezelfde 'Beunhaas' gaat.

https://forum.telfort.nl/tips-en-verbeterideeen-273/glasvezel-binnen-het-telfortnetwerk-kan-veeel-beter-77145?postid=637502
Reputatie 5
Badge +8
Thanks, ik neem die case ook mee.


Is ook een optie, of bv die knop niet zichtbaar voor iedereen te maken zodat er niet per ongeluk op geklikt wordtStrak plan. Want dit is niet de 1e keer...😯
Heb je voorbeelden voor me? Dan zorg ik ervoor dat we die medewerkers erop wijzen of alsnog goed opleiden als het blijkbaar zo vaak misgaat.


https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/annuleringskosten-in-rekening-gebracht-72452

https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/annuleringskosten-terwijl-ik-niets-geannuleerd-heb-74396
Reputatie 1
Thanks, ik neem die case ook mee.
https://forum.telfort.nl/internet-267/glasvezel-niet-besteld-toch-annuleringskosten-42544
Reputatie 1
alvast bedankt @Alex - Telfort. voor u hulp ik hoop dat jullie het wel voor de 12de geregeld hebt.
Reputatie 5
Badge +8
Update van mijn kant. Dit hier nagevraagd, ook naar aanleiding van de voorbeelden. Blijkt dat er geen extra check aanwezig is wanneer die knop wordt ingedrukt. Dus 1x indrukken = toedeledokie + annuleringskosten. Niet handig. We hebben dit nu in scoop en we gaan het fixen. Dank voor de voorbeelden ook.

Reageer