beantwoord

Annuleringskosten in rekening gebracht

• 15 november 2017
  • 22 reacties
  • 353 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
In "Mijn Telfort" staat bij de abonnementsgegevens Annuleringskosten van € 200,-
Ik heb niets geannuleerd, dus waar komt dit dan vandaan?

icon

Beste antwoord door Stephen 15 november 2017, 17:13

Hallo Ed, in de systemen zie ik dit niet terugkomen. Ik ga er daarom van uit dat het een fout is. Hiervoor ga ik wel een ticket aanmaken om het te onderzoeken maar je hoeft je geen zorgen te maken hoor. We zullen jou deze factuur niet sturen. 🙂
Bekijk reactie

22 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ed, in de systemen zie ik dit niet terugkomen. Ik ga er daarom van uit dat het een fout is. Hiervoor ga ik wel een ticket aanmaken om het te onderzoeken maar je hoeft je geen zorgen te maken hoor. We zullen jou deze factuur niet sturen. 🙂
Reputatie 3
Badge
Fijn! (Zorgen maakte ik me niet, want ik was toch niet van plan te betalen! :D)
Reputatie 3
Badge
Ik heb zojuist mijn nieuwe factuur bekeken.
Helaas zijn er wel degelijk 200 euro annuleringskosten berekend.
Graag snel een oplossing!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ed W., ik zie het. Zojuist heb ik mijn collega's van de Backoffice benaderd en hen gevraagd om de annuleringskosten kwijt te schelden. Feit is wel dat deze onterecht zijn en wij dit hoe dan ook voor je gaan oplossen. Binnen 48 uur nemen mijn collega's telefonisch contact met jou op. Laat je dan even weten hoe dit gesprek is gegaan? Bij voorbaat dank!
Reputatie 3
Badge
Hallo Stephen,

Ik heb gisteren een mail gehad met de mededeling dat de 200 euro gecrediteerd worden. Dus ik ga er van uit dat alles in orde zal komen.
Bedankt voor je hulp!
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan en excuses voor het ervaren ongemak!
Reputatie 3
Badge
Vandaag is de 200 euro teruggestort. Alles is dus goed gekomen.
Maar ..... in Mijn Telfort staat bij Abonnement - Extra nog steeds 200 euro vermeld voor annuleringskosten.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden (eerlijk gezegd: een diepzwart vermoeden) dat zolang dat daar blijft staan ik elke maand aan de bel moet trekken.
Dus graag zou ik ook Mijn Telfort aangepast zien!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ed, bedankt voor het melden. Ik kan je vermoeden goed begrijpen. Daarom stel ik voor om het systeem nog even de kans te geven om het een en ander te verwerken. Mochten de annuleringskosten volgende week (8 december) nog steeds vermeld staan laat dan een reactie achter. Bij voorbaat dank!
Reputatie 3
Badge
De annuleringskosten staan nog steeds vermeld.
Mijn diepzwarte vermoeden begint nu gitzwart te worden! 😠
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ed W., staan de annuleringskosten er nog steeds of zijn ze in de afgelopen 2 dagen ook niet verdwenen?
Reputatie 3
Badge
Ze staan er nog steeds helaas.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie Ed! Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt. Mijn collega's gaan dit voor je onderzoeken en voor jou op zoek naar de oplossing. Deze week zal je bericht hierover ontvangen.
Reputatie 3
Badge
Fijn! Ik wacht het even af ....
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ed W., zie je nog steeds de annuleringskosten staan? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 3
Badge
Ja, het staat er nog steeds!
Het goede nieuws is, dat het op de rekening van december niet meer berekend is. Wat dat betreft is mijn vermoeden gelukkig niet uitgekomen.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie. Gelukkig worden de kosten niet in rekening gebracht. Ik ga ervan uit dat de annuleringskosten vanzelf zullen verdwijnen. Mochten ze alsnog in rekening worden gebracht dan weet je mij te vinden.
Reputatie 3
Badge
Het blijkt niet een op zich zelf staand probleem te zijn: https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/annuleringskosten-74396/index1.html#post617158

Bij mij staat het nog steeds in Mijn Telfort en is dus niet vanzelf verdwenen. Het is wel lastig, want ik controleer nu elke maand extra goed of de kosten niet "per ongeluk" alsnog zijn afgeschreven.
Graag zou ik een definitieve oplossing zien!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ed W., mijn collega's zojuist verzocht om ook de alternatieve oplossing bij jou toe te passen. Binnen twee werkdagen ontvang ik een update en breng ik je op de hoogte.
Reputatie 3
Badge
Dat vind ik fijn. Bedankt!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ed, zie jij nog steeds de annuleringskosten staan? Als het goed is moeten deze niet meer zichtbaar zijn.
Reputatie 3
Badge
Hallo Stephen, de annuleringskosten zijn inderdaad helemaal uit Mijn Telfort verdwenen. Ik moet zeggen dat het een hele opluchting is en rust geeft!
Nogmaals mijn dank!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden. Fijn dat het nu is opgelost! 😃

Reageer