beantwoord

Andere gebruiker als ik inlog Mijn Telfort?

• 1 maart 2018
  • 1 reactie
  • 113 keer bekeken

Ik heb ingelogd in Mijn Telfort, alles oké. Als ik dan ga zoeken naar combi-voordeel kom ik op een pagina met allerlei voorbeelden en aanbiedingen maar ...... Welkom M.H.E.R. XXXXXX Ev XXXXXX (0630XXXXXX). Dit is compleet iemand anders!

Wat zocht ik; een Telfort pre-pay sim-only van onze zoon omzetten naar een sim-only abonnement om dit te kunnen samenvoegen met onze Telfort Thuis.

Telkens kom ik bij die andere gebruiker terug??

Hoe nu verder? Mvrgrt. Frank.
icon

Beste antwoord door Deborah 1 maart 2018, 18:11

Hoi Frank, dat klinkt niet zoals het hoort! We zijn afgelopen maandag overgestapt naar een nieuw systeem, dus ik vermoed dat je daarom andere gegevens ziet. Kun je mij een screenshot sturen van wat je in Mijn Telfort ziet en de gegevens afschermen? Dan kan ik het aan mijn technische collega's doorgeven.

Wat betreft je andere vraag, op deze pagina kun je lezen hoe je de prepaid naar een sim-only abonnement kunt overzetten. Je kunt daarna CombiVoordeel aanvragen.

Hoor het graag van je!
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Frank, dat klinkt niet zoals het hoort! We zijn afgelopen maandag overgestapt naar een nieuw systeem, dus ik vermoed dat je daarom andere gegevens ziet. Kun je mij een screenshot sturen van wat je in Mijn Telfort ziet en de gegevens afschermen? Dan kan ik het aan mijn technische collega's doorgeven.

Wat betreft je andere vraag, op deze pagina kun je lezen hoe je de prepaid naar een sim-only abonnement kunt overzetten. Je kunt daarna CombiVoordeel aanvragen.

Hoor het graag van je!

Reageer