beantwoord

Alles in een ?

• 3 april 2018
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

Op dit ogenblik beschik ik over een telfort internet en bellen pakket snelheid 80 / 8 mb kosten €32,50. Het tv standaard pakket kost mij €12,95, en kan ik op meerdere tv’s verstillende programma’s volgen. Op dit moment kan ik een alles in een glasvezel abonnement afsluiten bij een mij onbekende provider. Aangezien ik tevreden ben over mijn internet en bellen pakket bij telfort ben ik aan het onderzoeken of ik tv kan toevoegen. Dit schijnt niet te kunnen. Wel zou ik een volledig nieuw abonnement kunnen aangaan. Als ik echter deze mogelijkheid via mijn telfort wil uitvoeren, krijg ik wel tv er bij maar gaat de snelheid achteruit naar 50/5 mb ook kan ik geen 3e tv bijvoegen en een optie voor het verhogen van de snelheid en de mogelijkheid om op te nemen kan ik niet aangeven in “ mijn telfort “. Is er een mogelijkheid bij telfort om een alles in 1 pakket naar wens aan te passen?
icon

Beste antwoord door Stephen 6 april 2018, 13:11

Hallo hdeweert, ik heb even voor je gekeken in het systeem en het is gewoon mogelijk om gebruik te maken van Alles-in-1 Extra. Ik kan een verzoek hiervoor indienen bij onze sales-afdeling die dit voor je in orde gaan maken. Ze nemen dan contact met jou op hierover. Omdat je overstapt ga je een nieuw jaar contract aan en ontvang je verlengvoordeel.
Digitenne als 3e TV-ontvanger is ook een optie. Excuses dat ik daar niet eerder naar heb verwezen. De abonnemenstkosten voor Digitenne zijn gratis zodra je gebruik maakt van Interactieve TV. Je betaalt dan alleen een bedrag van €5 per maand voor de huur van de Digitenne ontvanger. In afwachting van jouw reactie.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo hdeweert, welkom op het forum! Om je verder van dienst te zijn wil ik je vriendelijk verzoeken om je klantnummer toe te voegen aan jouw profiel.
Zodra je dit heb gedaan ga ik graag de mogelijkheden voor je onderzoeken. Laat je even weten zodra je je klantnummer hebt toegevoegd? Bij voorbaat dank!
Klant nr toegevoegd aan profiel
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het toevoegen van je klantnummer. Ik heb het een en ander voor je uitgezocht. Omdat je ook gebruik wilt maken van Interactieve TV dan kun je overstappen naar Alles-in-1.
De prijs voor Alles-in-1 Standaard met een snelheid van 50/5 Mb/s bedraagt maandelijks €42,50.
Kies je voor Alles-in-1 Extra met een snelheid van 100/10 Mb/s dan betaalt je hiervoor maandelijks €47,50.
Omdat je geen gebruik kunt maken van glasvezel maar alleen van xDSL dan kun je maximaal maar 2 TV-ontvangers aansluiten.
De eerste TV-ontvanger is gratis. De kosten voor een tweede TV-ontvanger bedragen €5 per maand.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Hallo
Als ik in log op mijn telfort kan ik alleen aangeven dat ik een alles in 1 pakket 50/5 wil. Het is niet mogelijk om extra mogelijkheden aan te geven voor tv en internet. Alleen wel voor telefoon. De web site werkt niet erg goed. Soms ontvang ik nog het aanbod alles in 1 voor €24, maar als ik dat aan klik veranderd het plots in €29. Als ik het goed heb is tv ontvangst dus altijd interactief? Verder had ik het idee dat er mogelijk gebruik gemaakt kon worden van digitene. Dit zou nl een mogelijke oplossing kunnen zijn voor de 3e tv op de slaapkamer, aangezien het trekken van een netwerk kabel niet meer tot de mogelijkheden behoord.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo hdeweert, ik heb even voor je gekeken in het systeem en het is gewoon mogelijk om gebruik te maken van Alles-in-1 Extra. Ik kan een verzoek hiervoor indienen bij onze sales-afdeling die dit voor je in orde gaan maken. Ze nemen dan contact met jou op hierover. Omdat je overstapt ga je een nieuw jaar contract aan en ontvang je verlengvoordeel.
Digitenne als 3e TV-ontvanger is ook een optie. Excuses dat ik daar niet eerder naar heb verwezen. De abonnemenstkosten voor Digitenne zijn gratis zodra je gebruik maakt van Interactieve TV. Je betaalt dan alleen een bedrag van €5 per maand voor de huur van de Digitenne ontvanger. In afwachting van jouw reactie.

Reageer