beantwoord

Afwijjkende abonnementskosten in Belstatus

• 13 maart 2013
  • 1 reactie
  • 2180 keer bekeken

Ik heb sinds maart een contract bij Telfort, maar in Mijn Telfort staat bij Belstatus onder totale kosten bij abonnement een bedrag van 26,26 (inclusief kortingen), terwijl ik een abonnement heb afgesloten van 15,00 euro. Kan iemand verklaren waarom dan het bedrag van 26,26 wordt weergegeven en niet 15,00 euro? En welk bedrag wordt er dan gefactureerd? 

Alvast bedankt! 

Groetjes Anna
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 13 maart 2013, 16:27

Welkom op het forum Anna.!
Vervelend dat hierover onduidelijkheid is ontstaan.
Je geeft aan dat je sinds deze maand een abonnement bij Telfort hebt, ik wil je erop wijzen dat de eerste factuur er altijd anders uitziet. Dit komt o.a. doordat je een maand abonnementskosten vooruit betaald. Om deze reden zie je voor deze maand een andere abonnementsprijs staan. Je kunt je te allen tijden houden aan de abonnementsprijs die in jouw contract staat weergegeven. Het is dus niet zo dat de abonnementsprijs hoger is dan wat in jouw contract staat weergegeven. Meer informatie m.b.t. de eerste factuur vind je hier.

Denise
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Anna.!
Vervelend dat hierover onduidelijkheid is ontstaan.
Je geeft aan dat je sinds deze maand een abonnement bij Telfort hebt, ik wil je erop wijzen dat de eerste factuur er altijd anders uitziet. Dit komt o.a. doordat je een maand abonnementskosten vooruit betaald. Om deze reden zie je voor deze maand een andere abonnementsprijs staan. Je kunt je te allen tijden houden aan de abonnementsprijs die in jouw contract staat weergegeven. Het is dus niet zo dat de abonnementsprijs hoger is dan wat in jouw contract staat weergegeven. Meer informatie m.b.t. de eerste factuur vind je hier.

Denise

Reageer