beantwoord

Adreswijziging via Mijn Telfort lukt niet

  • 7 februari 2020
  • 8 reacties
  • 244 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi, ik kan ook mijn adresgegevens niet wijzigen.

Kunnen jullie nagaan of de wijziging toch goed is gelukt?

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 3 maart 2020, 09:11

@mviellev Ik zie dat de specialisten de mailboxen voor je hebben verplaatst, dus het is geregeld. Mocht je vragen of opmerkingen hebben, of als ik iets voor je kan doen, dan weet je me te vinden :slight_smile:

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @mviellev, ik help je graag op weg met jouw adresgegevens. Ik begrijp dat je hebt geprobeerd om ze aan te passen, maar dat je niet zeker weet of dat is gelukt. Wat voor abonnement heb je, waarvan je het adres wilt wijzigen? Heb je dat geprobeerd via Mijn Telfort?

Reputatie 1

Hoi @mviellev, ik help je graag op weg met jouw adresgegevens. Ik begrijp dat je hebt geprobeerd om ze aan te passen, maar dat je niet zeker weet of dat is gelukt. Wat voor abonnement heb je, waarvan je het adres wilt wijzigen? Heb je dat geprobeerd via Mijn Telfort?

Hoi, ik heb ingelogd op PC in Mijn Telfort. Daar zag ik bij contactgegevens nog het oude adres staan. Heb geprobeerd dit te veranderen en dacht dat het gelukt was maar in het overzicht staat nog steeds het oude adres.

Ik heb iTV en mobiel telefoon abonnement.  

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @mviellev, het adres wat je in de Mijn Telfort ziet staan voor het Thuis abonnement zou ook hetzelfde moeten zijn als het adres waar jouw abonnement actief is. Daar zie je nog een oud adres staan dus? Zou je zowel het huidige als het oude adres op je forumprofiel kunnen zetten bij “Extra informatie”? Dan kan ik kijken of en waar ik beide adressen tegenkom. Als je daarna hier een seintje geeft dat je het hebt ingevuld kunnen we voor je aan de slag.

Reputatie 1

Hoi @mviellev, het adres wat je in de Mijn Telfort ziet staan voor het Thuis abonnement zou ook hetzelfde moeten zijn als het adres waar jouw abonnement actief is. Daar zie je nog een oud adres staan dus? Zou je zowel het huidige als het oude adres op je forumprofiel kunnen zetten bij “Extra informatie”? Dan kan ik kijken of en waar ik beide adressen tegenkom. Als je daarna hier een seintje geeft dat je het hebt ingevuld kunnen we voor je aan de slag.

Ik heb het ingevuld.

Reputatie 8
Badge +11

Bedankt voor de gegevens @mviellev. Op beide adressen zie ik iets op jouw naam staan, maar het glasvezel abonnement staat op het huidige adres. Het oude adres heeft nog een pakket met alleen e-mail. Gebruik je de e-mailadressen die daarbij zitten nog? Het lijkt me dan makkelijker om die e-mailadressen bij het glasvezelpakket onder te brengen, zodat alles op hetzelfde adres staat en vanuit dezelfde Mijn Telfort omgeving beheerd kan worden. Wat vind je daarvan?

Reputatie 1

Bedankt voor de gegevens @mviellev. Op beide adressen zie ik iets op jouw naam staan, maar het glasvezel abonnement staat op het huidige adres. Het oude adres heeft nog een pakket met alleen e-mail. Gebruik je de e-mailadressen die daarbij zitten nog? Het lijkt me dan makkelijker om die e-mailadressen bij het glasvezelpakket onder te brengen, zodat alles op hetzelfde adres staat en vanuit dezelfde Mijn Telfort omgeving beheerd kan worden. Wat vind je daarvan?

Goed plan. Ik ga akkoord. Bedankt.

Reputatie 8
Badge +10

@mviellev Prima! Ik heb het verzoek om de e-mailadressen te verplaatsen naar jouw glasvezelabonnement nu doorgezet naar de specialisten. Ik verwacht dat dit binnen uiterlijk 5 werkdagen klaar is. Ik hoor het graag zo gauw je ze ziet in Mijn Telfort, laat het ook gerust weten als je vragen hebt.

Reputatie 8
Badge +10

@mviellev Ik zie dat de specialisten de mailboxen voor je hebben verplaatst, dus het is geregeld. Mocht je vragen of opmerkingen hebben, of als ik iets voor je kan doen, dan weet je me te vinden :slight_smile:

Reageer