Adresgegevens niet te wijzigen (POGING 2)

  • 19 december 2016
  • 1 reactie
  • 90 keer bekeken

Beste Michael, moderator bij Telfort

3 dagen geleden ontving ik het volgende bericht van je:

""
3 dagen geleden 2
Hoi R-Janssen,
Bedankt voor het privébericht.
Ik heb de adreswijziging voor je in orde gemaakt. Dit is per direct actief.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?
Hier gaat nu een slotje op.
Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser
""

Vanmorgen log ik in en zie ik dat het adres niet is gewijzigd! Waarom sluiten jullie de topic af alvorens te vragen of ik naar wens ben geholpen??
Ik wil nog steeds dat mijn adres gewijzigd wordt en wel op korte termijn, anders zoek ik een provider die wel de service biedt die ik van een provider verwacht.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hoi R-Janssen,

Bijzonder. In mijn systeem is het adres écht gewijzigd. Wellicht dat er nog wat tijd overheen ging, wat betreft synchroniseren. Wil je het nog eens checken?

Dank je wel.

Reageer