vraag

Adresgegevens kloppen niet in Mijn Telfort mobiel

• 19 november 2018
  • 5 reacties
  • 252 keer bekeken

Reputatie 1
Via MijnTelfort kom ik er achter dat mijn adresgegevens niet juist zijn.
Er staan 2 adressen in: mijn woonadres en een afwijkend postadres. Dat postadres heb ik tijdelijk gewoond, maar nu al 3 jaar niet meer! Ik heb het toen gewijzigd en toch blijkt het er nu nog steeds in te staan.
Nu heb ik het opnieuw geprobeerd te wijzigen, maar nu maakt MijnTelfort er helemaal een zootje van. De gegevens van 2 adressen staan nu door elkaar als postadres...
Ik wil geen postadres meer! Het vakje is al uitgevinkt, maar wordt iedere keer toch weer aangezet. Hoe kom ik van het postadres af?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo GWN, als de adressen van beide locaties nu helemaal door elkaar staan is het wel heel erg vreemd! Ik wil dit ook voor je bekijken, zou je daarvoor jouw 06-nummer en de juiste postcode en huisnummer op je forumprofiel kunnen invoeren en daarna hieronder een reactie plaatsen? Dan kan ik alles er bij pakken.
Reputatie 1
Hoi Jasper,
De gegevens staan erbij. Ik hoor het graag even wat jij kunt doen.
Dankjewel!
Reputatie 8
Badge +11
Dank voor de gegevens! Ik heb het meteen bekeken en in het systeem zie ik alleen het huidige, juiste adres staan. Daarom heb ik contact opgenomen met een collega van een andere afdeling, om te kijken of er mogelijk in een achterliggend systeem iets anders stond. Dat was ook niet het geval, overal zagen we het juiste adres staan.
Krijg je de post over het abonnement wel op het juiste adres?
Reputatie 1
Dank voor de gegevens! Ik heb het meteen bekeken en in het systeem zie ik alleen het huidige, juiste adres staan. Daarom heb ik contact opgenomen met een collega van een andere afdeling, om te kijken of er mogelijk in een achterliggend systeem iets anders stond. Dat was ook niet het geval, overal zagen we het juiste adres staan.
Krijg je de post over het abonnement wel op het juiste adres?

Als ik nu inlog krijg ik bij mijn gegevens het juiste adres te zien. Als ik dan doorklik op 'Wijzigen' komen er twee adressen in beeld. Eerst het juiste adres en daarna een 'postadres' (wat ik niet wil, maar dat vinkje blijft altijd aan staan) en bij dat postadres staat het huidige adres ingevuld, maar dan met een volgletter bij het huisnummer...
Dat is raar, want op dit adres heb ik geen letter bij het huisnummer.
Op het vorige adres had ik dat wel, dat is dus ook tijdelijk mijn postadres geweest.

Vreemd genoeg is de bevestiging die ik per mail heb gehad wel juist en wordt daar geen postadres meer genoemd. Ik snap dus niet hoe het kan dat er 2 adressen worden getoond, terwijl er maar 1 in het systeem staat...

Het oude adres heeft er ruim 3 jaar verkeerd in gestaan, ik heb dus ook nooit post van Telfort op mijn huidige adres gehad! Geen idee of ik belangrijke dingen heb gemist, hopelijk niet...
Reputatie 8
Badge +11
Dat is heel vreemd inderdaad, alsof er nog een oud adres gekoppeld is welke in de systemen niet terug te vinden is. Het kan zijn dat er ook geen post is gestuurd in die periode en dat veel per mail is gegaan, maar zeker weten doen we dat niet. Ik stuur het door aan een van de beheerders van de Mijn Telfort omgeving, zodat er gekeken kan worden wat er precies aan de hand is. Mogelijk is het postadres in de Mijn Telfort een overblijfsel van voorheen, als ik duidelijkheid heb laat ik het aan je weten!

Reageer