Adres wijzigen via mijn Telfort

  • 17 oktober 2016
  • 9 reacties
  • 473 keer bekeken

Ik probeer het adres van mijn moeder te wjjzigen via mijn Telfort, maar dit wil niet lukken. Iedere keer zet hij weer het oude adres bij de gegevens en wordt er niks aangepast. Ook wil ik een nieuwe simkaart voor haar aanvragen en ook hier kan ik geen ander adres invoeren (wordt naar site gestuurd die niet meer bestaat).

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Zelfde probleem hier! Wijzigingen in adresgegevens worden niet opgeslagen.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Ivonne en Lisette, er waren problemen met Mijn Telfort die inmiddels zijn opgelost. Wellicht dat het daarom niet mogelijk was om wijzigingen door te voeren. Hierbij wil ik jullie verzoeken om dit nogmaals te proberen. Ik hoor graag of het is gelukt.
Ik heb hetzelfde probleem!
Idem, werkt nog steeds niet
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Helaas zijn er nog steeds problemen met het inloggen op Mijn Telfort.
Met het wijzigen van het adres kan ik jullie wel van dienst zijn indien dit nog niet is gelukt.
Maak mij het oude en nieuwe adres via een privébericht kenbaar. Na ontvangst zorg ik ervoor dat het in orde wordt gemaakt.
Mijn gegevens zijn in de winkel reeds gewijzigd.
Reputatie 8
Badge +16
Mijn gegevens zijn in de winkel reeds gewijzigd.
Bedankt voor het melden! 🙂
Bij mij lukt het tevens niet om mijn adres te wijzigen.
Het lijkt wel als of de veranderingen niet worden opgeslagen.
Ik heb je een privebericht gestuurd met de gegevens.

Bij mij lukt het tevens niet om mijn adres te wijzigen.
Het lijkt wel als of de veranderingen niet worden opgeslagen.