beantwoord

Adres wijzigen lukt niet in Mijn Telfort, ontvang geen verificatie sms

• 20 mei 2018
  • 16 reacties
  • 195 keer bekeken

Hoi,

ik wil graag mijn adres wijzigen op mijn telfort, ik moet dan ter bevestiging een sms krijgen . Die krijg ik maar niet, terwijl mijn mobiele nummer wel correct is.

Ik wil graag een nieuwe simkaart laten bezorgen, maar dan wel naar mijn nieuwe adres.

Hoe kan ik dit wijzigen?

Groetjes, Tamara
icon

Beste antwoord door Deborah 25 mei 2018, 13:58

@Tamara91, @carbrito04, aangezien jullie dezelfde vraag hebben, heb ik jullie vragen in 1 topic geplaatst!

Om het op te lossen heb ik een paar vragen. Kun je je adres niet wijzigen op een laptop/computer of op je telefoon? Staan de blokkade voor sms-diensten uit? Voor carbrito04 heb ik dit gecontroleerd en staan ze uit. Voor Tamara91 is dit nog niet mogelijk, omdat onlangs het nummer is gewijzigd. Zie de eerdere reactie van Rozemarijn.

@japb83, English: I've moved your topic to one topic about this subject. To solve this, I've got a couple of questions. I can see your sms services are switched off since 22-05-2018. Is it now possible for you to change your address in Mijn Telfort?

Hoor het graag van jullie! 😳
Bekijk reactie

16 reacties

Reputatie 1
ik kan geen sms sturen naar 4 nummerige diensten. dit komt omdat ik een blokadr heb op betaalde sms diensten maar hoe kan ik dit uitzetten
Reputatie 1
@Teejoow, ook jouw vraag heb ik verplaatst naar 1 centraal topic 😳. Ik zie bij jou dat de blokkade voor sms-diensten aan staat. Zojuist heb ik dit blokkade opgeheven. Het kan nog 2 uur duren voordat de blokkade daadwerkelijk is opgeheven. Kun je later weer proberen om je adres te wijzigen?
Hallo Deborah,

Het is nu inderdaad gelukt! Bedankt!

Het kostte wel enige moeite om mijn vraag terug te vinden omdat je hem had verplaatst en het daardoor een reactie werd. Het mailtje in mijn inbox (Deborah heeft gereageerd op...) leidde naar de Insided portal, waardoor ik initieel dacht dat ik doelwit was van een phishing poging.

En door een instelling die ik jaren terug heb gezet geen adreswijzigingen kunnen doorgeven? Niet heel handig... Maar goed dat is natuurlijk ook niet jouw schuld.

Ik ben weer happy, dank!

Groeten,
Theo
Reputatie 3
Badge +8
Hi Tamara,

Wat vervelend dat het niet lukt om je adres te wijzigen! Ik zie in het systeem wel terug dat er een wijziging heeft plaatsgevonden van het telefoonnummer waarop je bereikbaar bent, klopt dit? Het duurt even voordat deze wijziging in het systeem is doorgevoerd, dus ik zou even tot na het weekend wachten en het dan opnieuw proberen. Wanneer je zo spoedig mogelijk een nieuwe simkaart nodig hebt en het nog steeds niet lukt, kun je in de tussentijd ook langs een van onze winkels. Ik hoor het graag van je!
Heb je de wijziging wel opgeslagen?
Als je daarna je MijnTelfort nog een keer opent staat je nieuwe adres dan vermeld?
Nee dat opslaan lukt dus niet.
Ik moet dat bevestigen met een sms en die sms krijg ik niet.
Ben je wel ingelogd in de mobiele versie van MijnTelfort?
Ja en ik krijg bijv wel smsjes van telfort binnen als het gaat om Internet bundels ('u heeft zoveel % verbruikt')
Ik heb al op de site payinfo gekeken en mijn nr is niet geblokkeerd voor diensten e.d
Hi there, I cannot change my home address in Mijn Telfort because I never get the SMS with the code necessary to confirm the new address information.

Thanks,
Juan
Reputatie 8
Badge +11
Betaalde sms-diensten zou je via Payinfo moeten kunnen regelen:
https://www.payinfo.nl
Reputatie 1
Betaalde sms-diensten zou je via Payinfo moeten kunnen regelen:
https://www.payinfo.nl

hij zecht dat ik het moet regelen via provider omdat het is geblokkeerd
Reputatie 1
Hallo,

Ik probeer een adreswijziging door te geven via Mijn Telfort maar dit werkt niet. Ik krijg geen bevestigingscode binnen via SMS. Mijn nummer staat goed ingesteld voor zover ik kan zien. Kan webcare mij helpen?

Enige haast is geboden omdat mijn combivoordeel nu ook vervalt.

Alvast bedankt!

Groeten,
Theo
Reputatie 4
Badge +6
@Tamara91, @carbrito04, aangezien jullie dezelfde vraag hebben, heb ik jullie vragen in 1 topic geplaatst!

Om het op te lossen heb ik een paar vragen. Kun je je adres niet wijzigen op een laptop/computer of op je telefoon? Staan de blokkade voor sms-diensten uit? Voor carbrito04 heb ik dit gecontroleerd en staan ze uit. Voor Tamara91 is dit nog niet mogelijk, omdat onlangs het nummer is gewijzigd. Zie de eerdere reactie van Rozemarijn.

@japb83, English: I've moved your topic to one topic about this subject. To solve this, I've got a couple of questions. I can see your sms services are switched off since 22-05-2018. Is it now possible for you to change your address in Mijn Telfort?

Hoor het graag van jullie! 😳
Reputatie 4
Badge +6
@Teejoow, ook jouw vraag heb ik verplaatst naar 1 centraal topic 😳. Ik zie bij jou dat de blokkade voor sms-diensten aan staat. Zojuist heb ik dit blokkade opgeheven. Het kan nog 2 uur duren voordat de blokkade daadwerkelijk is opgeheven. Kun je later weer proberen om je adres te wijzigen?
Reputatie 4
Badge +6
@Teejoow, Ojee dat was niet de bedoeling!

Fijn in ieder geval dat het is gelukt 😃 Voor de duidelijkheid, ik heb je blokkade op sms-diensten uitgezet. In sommige gevallen is dat wel handig om aan te hebben. Je kunt dan niet van betaalde diensten gebruik maken zoals stemmen op je favoriete kandidaat, sms'jes met ringtones, file-informatie of nieuws. Het voorkomt dus extra kosten. Via deze link kun je meer lezen. Ook over het aan- en uitzetten.

Je hebt zelf niets 'fout' gedaan 😳.

Bedankt voor het laten weten!

Reageer