beantwoord

Account MijnTelfort

  • 8 april 2013
  • 2 reacties
  • 3225 keer bekeken

Dag,

Ik heb sinds kort Telfort en als ik mij inlog via Mijn Telfort dan krijg ik het volgende te zien: "De gevraagde pagina is helaas niet toegankelijk." Ook andere pagina's kan ik niet bekijken. Ik ben echter wel ingelogd met de juiste gebruikersnaam en het juiste wachtwoord, anders geeft hij een melding dat die niet kloppen.

Moet mijn account nog geactiveerd worden of iets dergelijks? Ik kom ook niet in mijn webmail.

Mvg,
Guido Knoop
icon

Beste antwoord door Jeroen - Telfort 8 april 2013, 13:26

@guido10a,

Welkom op het forum! Ik zie dat vandaag jouw verbinding is geactiveerd, het kan even duren voordat je kunt inloggen op Mijn Telfort. Administratief moet jouw account nog worden geactiveerd, doorgaans gebeurd dit dezelfde dag nog maar dit kan 1 a 2 dagen duren.

Jeroen
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +1
@guido10a,

Welkom op het forum! Ik zie dat vandaag jouw verbinding is geactiveerd, het kan even duren voordat je kunt inloggen op Mijn Telfort. Administratief moet jouw account nog worden geactiveerd, doorgaans gebeurd dit dezelfde dag nog maar dit kan 1 a 2 dagen duren.

Jeroen
Hij is inmiddels geactiveerd. Bedankt!

Reageer