beantwoord

Account gehacked?

• 1 januari 2019
  • 1 reactie
  • 311 keer bekeken

Als ik een nieuwe wachtwoord in wil stellen van ons glasvezel abbonement op MIjnTelfort (dus dan log ik niet in met mijn telefoonnummer maar met gebruikersnaam ...@telfort. Mailt hij de nieuwe gegevens naar een voor mij onbekend e-mail adres. Dit vreemde e-mail adres komt mij totaal niet bekend voor en moet dus door een vreemde zijn ingesteld. Graag hulp.

Ik heb nu een aantal keren express maar het ww verkeerd ingevoerd zodat deze gereset wordt maar volgens mij moet een vreemde nu makkelijk dit kunnen herstellen.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 januari 2019, 09:07

Hoi KWH, welkom bij ons op het Forum. Je geeft aan te willen inloggen in Mijn Telfort voor thuis. Dit lukt echter niet omdat het nieuwe wachtwoord naar een voor jouw onbekend e-mailadres? Volgens mijn gegevens wordt deze naar jouw Gmailadres gestuurd. Is dat geen e-mailadres van jou?

Zou je anders het juiste e-mailadres willen toevoegen? Evenals jouw postcode + huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN? Dit mag ook onder het kopje Extra informatie. Deze is alleen voor ons zichtbaar. Wil je hier een reactie achter laten als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik mee.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi KWH, welkom bij ons op het Forum. Je geeft aan te willen inloggen in Mijn Telfort voor thuis. Dit lukt echter niet omdat het nieuwe wachtwoord naar een voor jouw onbekend e-mailadres? Volgens mijn gegevens wordt deze naar jouw Gmailadres gestuurd. Is dat geen e-mailadres van jou?

Zou je anders het juiste e-mailadres willen toevoegen? Evenals jouw postcode + huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN? Dit mag ook onder het kopje Extra informatie. Deze is alleen voor ons zichtbaar. Wil je hier een reactie achter laten als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik mee.

Reageer