beantwoord

Account gedeactiveerd melding in Mijn Telfort

• 22 januari 2020
  • 3 reacties
  • 163 keer bekeken

Bij het openen en inloggen bij mijnTelfort krijg ik de melding ‘account gedeactiveerd’. Ik krijg geen berichten binnen op mijn telefoon. Ik heb een prepaid abonnement, dus daar kan het niet aan liggen. Ik woon tijdelijk in het buitenland, en bel weinig met mijn 06 nummer. Kan het daaraan liggen, en wat te doen aan mijn gedeactiveerde account?

icon

Beste antwoord door Galdor68 23 januari 2020, 01:14

@Frank Detering Mijn excuses. Ik las je bericht niet goed.

Naast mijn vorige reactie die niet helemaal juist en volledig is deze aanvulling je hebt nu de KPN Prepaid app nodig. Voor meer info de KPN prepaid pagina

De Mijn Telfort behorende bij het nummer is gedeactiveerd omdat zoals ik in het vorige bericht scheeft Telfort Prepaid al een tijdje KPN is. Je had hier een tekst bericht van moeten krijgen gevolgd door een tekst bericht met nieuwe instellingen. Dat is mogelijk de verklaring dat je geen berichten ontvangt.

Zie ook dit topic over deze migratie.

Wat ik wil uitlichten als je gebruik maakt van een smartphone data staat bij KPN prepaid standaard aan je zal hier goed op moeten letten.

Bekijk reactie

3 reacties

Aan jou minimaal een half jaar niet gebruikte prepaid sim ligt het. Mogelijk ben je nog op tijd en is een sms  sturen genoeg, je hebt de berichtgeving gemist dat Telfort pre paid niet meer bestaat  voor alle vragen daar over zal je nu bij KPN terecht moeten.

Wat ik uit dit topic begrijp  zal opwaarderen ook nog een mogelijkheid zijn.

https://forum.kpn.com/prepaid-16/prepaid-gedeactiveerd-462805#post690283

In het ergste geval raak je dit nummer kwijt.

@Frank Detering Mijn excuses. Ik las je bericht niet goed.

Naast mijn vorige reactie die niet helemaal juist en volledig is deze aanvulling je hebt nu de KPN Prepaid app nodig. Voor meer info de KPN prepaid pagina

De Mijn Telfort behorende bij het nummer is gedeactiveerd omdat zoals ik in het vorige bericht scheeft Telfort Prepaid al een tijdje KPN is. Je had hier een tekst bericht van moeten krijgen gevolgd door een tekst bericht met nieuwe instellingen. Dat is mogelijk de verklaring dat je geen berichten ontvangt.

Zie ook dit topic over deze migratie.

Wat ik wil uitlichten als je gebruik maakt van een smartphone data staat bij KPN prepaid standaard aan je zal hier goed op moeten letten.

Reputatie 8
Badge +10

Hallo @Frank Detering, ik kan me voorstellen dat je schrikt van de melding in Mijn Telfort. Goed dat je het aankaart.

Ik sluit me aan bij de reacties van Galdor hierboven. In juni 2019 zijn alle prepaid aansluitingen van Telfort overgezet naar KPN. Je kan nu dus gebruik maken van de MijnKPN app of de KPN Prepaid app. Als je er niet uit komt, of als je vragen hebt, klop dan gerust aan op het KPN Forum. Dan word je daar zo snel mogelijk verder geholpen.

Reageer