beantwoord

Account aanmaken voor "Mijn Telfort"

  • 1 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 125 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo, ik wil een "mijn telfort" accoutn aanmaken en krijg dan een melding: "Je ontvangt een e-mail op v******@tiscali.nl."
Maar deze mail komt niet binnen?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 1 oktober 2019, 13:11

Hoi @mattelfort, ik heb je net telefonisch gesproken over de storing op je lijn, naar aanleiding van je andere topic. Toen hebben we ook het inloggen op Mijn Telfort besproken. Ik heb je de gebruikersnaam voor Mijn Telfort toegestuurd in een privébericht. Laat je weten of het daarmee is gelukt om in te loggen? 🙂
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hoi @mattelfort, ik heb je net telefonisch gesproken over de storing op je lijn, naar aanleiding van je andere topic. Toen hebben we ook het inloggen op Mijn Telfort besproken. Ik heb je de gebruikersnaam voor Mijn Telfort toegestuurd in een privébericht. Laat je weten of het daarmee is gelukt om in te loggen? 🙂
Reputatie 1
Hallo Alexandra,

Alles is prima gelukt, bedankt.
Reputatie 8
Badge +10
@mattelfort Super, fijn om te horen!

Reageer