beantwoord

Abonnementswijziging Mijn Telfort

• 19 september 2018
  • 23 reacties
  • 525 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Als ik in Mijn Telfort bij Extra's wijzigen telefonie uitzet, dan blijkt volgens Telfort dat ik elke maand 6700 euro op mijn rekening bijgeschreven krijg!
Dat is een perfecte deal! Afgesproken, doe ik! Kan dit vlug geregeld worden? 😀

Admin: titel aangepast in verband met vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 19 oktober 2018, 13:47

@Natasja - Telfort Dat is geen probleem hoor, want zoiets kan veel tijd vergen. En het probleem stoort mij niet. Integendeel zelfs; het is eerder komisch!
Met over de brug komen bedoelde ik de uitkering door Telfort van de hoofdprijs (zie opmerking van nelly jacoba ergens hierboven).
En nee, dat bedoel ik echt niet serieus. Te mooi om waar te zijn, blij met dode mus etc.
(Maar ach in een poging die dode mus te reanimeren: in plaats van de hoofdprijs een troostprijsje ......)😃

Haha, ik bespeurde in die opmerkingen ook wel enig sarcasme hoor 😉. Ik heb inmiddels meer informatie. Het issue staat uit bij het team dat Mijn Telfort bouwt. Dat team is de komende tijd bezig om andere eerder vastgestelde bugs te pletten en bezig met onderhoud en vernieuwingen, dus we verwachten hier geen oplossing voor tot eind november. We moeten in de tussentijd goed in de gaten houden of je de enige bent bij wie dit speelt. Daar lijkt het namelijk wel op!
Bekijk reactie

23 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Ik zeg doen is een super aanbieding !!!

Er is maar een probleem, als het te mooi is om waar te zijn enz enz.

Maar daar zal Telfort wel achteraan moeten om dat zo snel mogelijk in orde te maken.
Reputatie 3
Badge
Er is maar een probleem, als het te mooi is om waar te zijn enz enz.

Ach, als Telfort me als compensatie gratis het opnamepakket aanbiedt, ben ik al tevreden. Maar dat zal ook wel te mooi zijn.
Zucht ....... daar gaan mijn dromen.
Reputatie 6
Badge +7
Misschien eens kijken naar Combivoordeel als je daar gebruik van kan maken.
Reputatie 3
Badge
Helaas, ik heb prepaid mobiel. Dan doen ze daar niet aan.
Reputatie 6
Badge +7
Dat is jammer misschien het overwegen waard om eens te kijken naar de abbo's maar als je erg weinig gebruik van maakt heeft dat uiteraard geen zin.
Reputatie 3
Badge
Nee, dat heeft geen zin. Bel hooguit 2x per jaar mobiel. Ja, ik weet het: ben waarschijnlijk de enige Nederlander nog die nauwelijks mobiel is (telefonisch gesproken dan).
Reputatie 7
Badge +9
Hallo Ed! Welkom. Nou wil ik er niet voor zorgen dat je droom in duigen valt, maar ik vrees dat ik toch advocaat van de duivel moet gaan spelen 😞. @Cobus, je hebt gelijk. Dit is een fout in Mijn Telfort en deze moet zo spoedig mogelijk aangepast worden. Ik ben nog even benieuwd of het uitloggen en opnieuw inloggen een ander resultaat oplevert. En wil je ook eens kijken of je bij andere wijzigingen hetzelfde overzichtje te zien krijgt? Zo ja, wil je hiervan dan ook een screenshot met mij delen? Dan kan ik dit bij ons ontwikkelteam neerleggen.
Reputatie 3
Badge
Cobus, je hebt gelijk. Dit is een fout in Mijn Telfort en deze moet zo spoedig mogelijk aangepast worden.

Laat ik nu toch denken dat ik die fout had ontdekt!

En nee, uitloggen en opnieuw inloggen geeft dezelfde fout, alleen het bedrag kan verschillen: nu 5500 euro.
De andere opties geven geen fout.
Reputatie 7
Badge +9
Cobus, je hebt gelijk. Dit is een fout in Mijn Telfort en deze moet zo spoedig mogelijk aangepast worden.

Laat ik nu toch denken dat ik die fout had ontdekt!

En nee, uitloggen en opnieuw inloggen geeft dezelfde fout, alleen het bedrag kan verschillen: nu 5500 euro.
De andere opties geven geen fout.

Excuses, Ed. Ik bedoelde eigenlijk dat @Cobus gelijk had over 't feit dat het te mooi is om waar te zijn en wij hier achteraan moeten 🙂. Bedankt voor het controleren en het melden natuurlijk! Ik heb het doorgezet naar ons ontwikkelteam.
Reputatie 7
Badge +9
Dag Ed. Van mijn collega's heb ik doorgekregen dat het knopje 'Uit' zoals dit op het screenshot staat weergegeven niet meer in Mijn Telfort staat. We kunnen het issue daarom niet reproduceren. Er zijn in de afgelopen tijd een aantal zaken aangepast op het gebied van Vast Bellen bij Thuis. Het zou daardoor nu opgelost moeten zijn. Kan je dat eens controleren? Ik lees graag je reactie.
Reputatie 3
Badge
Dit screenshot is zojuist gemaakt. Ik kan er toch echt niets anders van maken!

Reputatie 7
Badge +9
Dank voor je vlotte reactie, @Ed W. Krijg je dit resultaat op meerdere apparaten? Zo niet, kun je dan aangeven op wat voor apparaat dit gebeurt? En wil je eens controleren of het uitzetten van Vast Bellen dit resultaat ook geeft in andere browsers? Kan je mij laten weten welke browsers je hebt getest? Ik hoor graag van je.
Reputatie 3
Badge
@Natasja - Telfort
Zowel met mijn desktop als laptop met Firefox en Edge hetzelfde resultaat.
Even voor de goede orde: ik zet niet Vast Bellen uit, maar het kopje "bellen" daaronder.

Edit: ik zie nu dat dat niets uitmaakt: beide opties geven dezelfde fout.
Badge +18
@Ed W.
Dan denk ik dat dit toch echt een speciale regeling voor jou is! 😀
Een soort verborgen, ingebouwde Telfort postcode loterij. En jij hebt de hoofdprijs! 😎
Reputatie 7
Badge +9
Helder! Kan je mij nog even meenemen in de stappen die je neemt, nadat je bent ingelogd in Mijn Telfort?
Reputatie 3
Badge
@Ed W.

Een soort verborgen, ingebouwde Telfort postcode loterij. En jij hebt de hoofdprijs! 😎

Je hebt gelijk! Ik ben helemaal overtuigd. Nu Telfort nog.
Reputatie 3
Badge
@Natasja - Telfort
De stappen die ik neem lijken me uit mijn eerste post en de screenshots duidelijk genoeg. Nu is Telfort aan zet! (Zie de opmerking van nelly jacoba). 😀
Reputatie 7
Badge +9
@Ed W.

@nelly jacoba, dat zou natuurlijk het leukst zijn, maar is niet helemaal 'op z'n Telforts' 😉.

@Natasja - Telfort
De stappen die ik neem lijken me uit mijn eerste post en de screenshots duidelijk genoeg. Nu is Telfort aan zet! (Zie de opmerking van nelly jacoba). 😀

Je hebt gelijk. Een screenshot is alleen niet altijd voldoende voor een achterliggende afdeling om het issue te kunnen reproduceren. Maar ik heb de nieuwe informatie doorgespeeld. Hopelijk kunnen we nu de vinger op de zere plek leggen 🙂.
Badge +18
@Ed W.
En de cruise om de wereld al geboekt?
Of al onderweg? 😎
Reputatie 3
Badge
Helaas, wel geboekt, maar heb hem moeten annuleren. Telfort komt maar niet over de brug. 😫
Reputatie 7
Badge +9
Sorry @Ed W. Ik heb nog geen update vanuit de organisatie. Het issue blijkt erg lastig te reproduceren. Dit is tot op heden nog niet gelukt. Daarmee dus ook moeilijk om de vinger op de zere plek te leggen. Ik kan je helaas niet vertellen wanneer er een terugkoppeling volgt.
Reputatie 3
Badge
@Natasja - Telfort Dat is geen probleem hoor, want zoiets kan veel tijd vergen. En het probleem stoort mij niet. Integendeel zelfs; het is eerder komisch!
Met over de brug komen bedoelde ik de uitkering door Telfort van de hoofdprijs (zie opmerking van nelly jacoba ergens hierboven).
En nee, dat bedoel ik echt niet serieus. Te mooi om waar te zijn, blij met dode mus etc.
(Maar ach in een poging die dode mus te reanimeren: in plaats van de hoofdprijs een troostprijsje ......)😃
Reputatie 7
Badge +9

Haha, ik bespeurde in die opmerkingen ook wel enig sarcasme hoor 😉. Ik heb inmiddels meer informatie. Het issue staat uit bij het team dat Mijn Telfort bouwt. Dat team is de komende tijd bezig om andere eerder vastgestelde bugs te pletten en bezig met onderhoud en vernieuwingen, dus we verwachten hier geen oplossing voor tot eind november. We moeten in de tussentijd goed in de gaten houden of je de enige bent bij wie dit speelt. Daar lijkt het namelijk wel op!

Reageer