Abonnementskosten kloppen niet conform contract en geen mobiel internet na nummerbeho

• 24 oktober 2012
  • 5 reacties
  • 2275 keer bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist mij ingelogd op mijn telfort en de abonnementskosten kloppen niet. Ik heb een voordeelbundel genomen van 15e per maand met een internetversneller van 3e per maand. Volgens jullie voorwaarden is dit inclusief 21% BTW, maar nu zie ik dat ik hoger uit kom volgens de berekening op mijn Telfort. Graag corrigeren of contact met mij opnemen.

PS mijn mobiel internet werkt na overname nummebehoud nog steeds niet, nu inmiddels al 7 dagen, graag oplossen. Ik heb hier ook al meerdere berichten over geplaatst, maar nog steeds geen antwoord. De technische dienst moet dit oplossen! Aangezien jullie hiermee al problemen sinds begin februari 2012 zou dit niet zo moeilijk moeten zijn om op te lossen.

Update nav een aantal klachten: krijg ik de abonnementskosten die teveel worden berekend terug. Tevens de gemaakte kosten naar klantenservice bellen. Mobiel internet wordt aan gewerkt en wordt weer met spoed doorgezet naar de technische dienst. En restitutie vanwege geen mobiel internet.

5 reacties

Hou even met een aantal zaken rekening:

*De eerste factuur kan hoger uitvallen doordat je de abonnementskosten vooruit betaald
*Het bedrag op Mijn telfort is een bedrag zonder kortingen.

Voor wat betreft het tweede: Heb je de factuur al daadwerkelijk ontvangen? Zo nee, wacht die dan even rustig af :)

Mobiel internet al ingesteld op je toestel? zo nee: qelp.telfort.nl
Abonnementskosten = opgelost, wordt gecorrigeerd

Mobiel internet wordt aan gewerkt door de technische dienst. @Anfroy Bij mij staat alles correct ingesteld
Badge
@morgana1801,

Uw mobiel internet werkt niet, omdat uw abonnement nog niet is ingegaan. Bij onze nieuwe abonnementen is het niet mogelijk om gebruik te maken van mobiel internet zonder bundel. Ik heb dit neergelegd bij de persoon die uw klacht in behandeling heeft, u krijgt van hem een terugkoppeling.

Laïla
En het tijdelijk nummer wat ik had daarop werkte het mobiel internet wel gewoon en na nummerbehoud dus ineens niet meer. Dus als dat zo is waarom werkte het met het tijdelijk nummer dan wel? Want dat zou dan ook niet moeten kloppen dat dat dan werkt.
Reputatie 8
Badge +15
@morgana1801
Voordat het nummerbehoud heeft plaatsgevonden stond de simkaart al wel actief maar je abonnement nog niet. Je kunt dan inderdaad gebruik maken van het tijdelijke nummer en bellen, sms'en en internetten. Dit is echter allemaal tegen het buiten de bundel tarief omdat je abonnement (lees bundels) nog niet actief stonden. 
Nadat je abonnement is ingegaan werd internetten gelijk geblokkeerd omdat je dit niet in het abonnement hebt. Wil je internetten dan dien je een internet bundel te activeren via My Telfort.

Reageer