beantwoord

Abonnementen samenvoegen

  • 11 mei 2018
  • 7 reacties
  • 538 keer bekeken

‘Mijn Telfort’ werkt nu alléén voor het Alles-in-1-abonnement en voor het abonnement mobiel kan ik niet inloggen. Ik krijg het niet voor elkaar om de administratie van de 2 abonnementen samen te voegen.
Verzoeken:
1. alles in Mijn Telfort samenvoegen zodat ik daar mijn abonnementen kan inzien
2. de facturen samenvoegen
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 11 mei 2018, 12:02

Je kent deze uitleg "samen voegen"?
En begrijp ik dat je je vast internet en je mobiele factuur op 1 papier (PDF) wilt zien?
Dat zal niet gaan lukken. Beiden staan apart bij Telfort in het systeem.

https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/uitleg-mijn-telfort-thuis-en-mobiel-samenvoegen-69710
Bekijk reactie

7 reacties

Je kent deze uitleg "samen voegen"?
En begrijp ik dat je je vast internet en je mobiele factuur op 1 papier (PDF) wilt zien?
Dat zal niet gaan lukken. Beiden staan apart bij Telfort in het systeem.

https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/uitleg-mijn-telfort-thuis-en-mobiel-samenvoegen-69710
Inloggen voor Alles-in-1 Standaard lukt; inloggen met mijn mobiele nr. voor Mobiel Basis lukt echt niet.
Ik ontvang geen mail resp. SMS met een activatielink.

Zodoende kan ik de vervolgstap 'Samenvoegen' niet uitvoeren.
Dat de facturen gescheiden blijven is dan verder OK natuurlijk.

Bedankt, met vriendelijke groet Jee
Heb je voor inloggen mobiel al een wachtwoord, of vraag je er 1 aan?

https://www.telfort.nl/persoonlijk/inloggen-mijn-telfort.htm#/login/vergeten
Ik heb nog geen wachtwoord ontvangen daarom werkte ik met de link 'wachtwoord vergeten'.
Sinds maart heb ik Mobiel basis
En via nieuwe gebruiker?
Voor mobiel ben je een nieuwe klant
https://www.telfort.nl/persoonlijk/nieuwe-gebruiker-mijn-telfort-mobiel.htm#/
Het is gelukt, bedankt
Fijn!
Geen dank, graag gedaan! 🙂

Reageer