beantwoord

Abonnement wijzigen Telfort Glasvezel

• 18 november 2018
  • 13 reacties
  • 435 keer bekeken

Reputatie 1
Ik wil graag mijn internetsnelheid verhogen van mijn bestaande abonnement , maar dat is niet mogelijk binnen Mijn Telfort.
Daar wordt aangegeven dat ik nog binnen een abonnementsperiode zit.
Mijn einddatum contract is echter in mei 2018.

Graag zou ik willen weten hoe ik dit kan oplossen.
Alvast bedankt voor je reacties
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 23 november 2018, 14:35

Dank je, ik ben meteen gaan kijken en de wijziging staat gepland voor 4 december. Op dat moment zal je de nieuwe snelheid krijgen en pas vanaf dat moment zal je er voor gaan betalen.
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk abonnement heb je precies glas oud of nieuw glas in het laatste geval zou je bij extra's je snelheid kunnen verhogen
Reputatie 1
ik heb glas nieuw.
ik heb het inderdaad gevonden bij extra's.
snelheid aangepast.
Dank je voor je hulp.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo patendaantje, goed om te lezen dat het gelukt is om de snelheid aan te passen. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.
Reputatie 1
Hoi Jasper,
Heb je enig idee hoe lang het duurt voordat de nieuwe snelheid daadwerkelijk actief is?
Reputatie 8
Badge +11
Dat kan van verschillende factoren afhangen, ik kan voor je kijken wat ik hierover kan zien. Zou je daarvoor je postcode, huisnummer en klantnummer in je forumprofiel kunnen zetten en hieronder een reactie plaatsen? Dan kan ik het nakijken.
Reputatie 1
Hoi Jasper,
Forumprofiel aangepast
Reputatie 8
Badge +11
Dank je, ik ben meteen gaan kijken en de wijziging staat gepland voor 4 december. Op dat moment zal je de nieuwe snelheid krijgen en pas vanaf dat moment zal je er voor gaan betalen.
Reputatie 1
Hoi Jasper,

Dank je wel voor het uitzoeken.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jasper,

Dank je wel voor het uitzoeken.

Namens Jasper graag gedaan, in verband met een griepje reageer ik even hier. 🙂
Reputatie 1
Helaas zit ik nog steeds op de oude snelheid.
Ook geeen bericht van Telfort gehad.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo patendaantje, dat is raar. De wijziging staat nog steeds gepland voor de 4e van deze maand, maar dat is natuurlijk al geweest. Ik zie dat je donderdag ook contact hebt gehad met de klantenservice en dat daarbij is aangeraden om het modem een reset te geven. Heb je dat al kunnen doen? Bij een wijziging kan het resetten van het modem ervoor zorgen dat de laatste stap genomen wordt. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
Hoi Jasper,
Na een harde reset heb ik de nieuwe snelheid.
Echter is de router nu zeer instabiel, ik krijg nu een andere router opgestuurd
Reputatie 8
Badge +11
De order is nu na de reset inderdaad afgerond, het stond daarop te wachten zo te zien. De aanvraag voor de nieuwe modem zie ik staan, net als een aanvraag voor een monteur. Ook met het nieuwe modem is de verbinding nog niet goed blijkbaar. Heb je de afspraak al kunnen maken? Ik ben benieuwd wat zijn bevindingen zullen zijn.

Reageer